Compania românească de dezvoltare de software TARA Interactive a avut vânzări de peste 1 milion de euro, anul trecut, și estimează o creștere de peste 60% în 2023
- Cele mai multe proiecte de automatizare vor fi implementate în industriile cu forță de muncă insuficientă, precum logistică și retail
- TARA Interactive vizează extinderea portofoliului de clienți în SUA și în Europa
Compania românească de dezvoltare de software TARA Interactive a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, în creștere cu aproximativ 20% față de 2022. Pentru anul acesta, estimează o creștere organică a business-ului, cu peste 60%, pe fondul cererii mai mari pe zona de digitalizare și odată cu amplificarea nevoii de automatizare.
Companiile care activează în industriile în care forța de muncă este insuficientă, precum logistică și retail, și care implică multă muncă repetitivă, sunt cele care vor investi anul acesta cu precădere în proiecte de automatizare și digitalizare, potrivit analizei TARA Interactive.
„Investițiile în această direcție nu țin de o industrie anume, ci de dimensiunea companiilor, de maturitatea businessului și de nevoia de a găsi soluții reale la probleme precum lipsa de personal sau eficientizarea proceselor. Spre deosebire de ultimii doi ani, în 2023 observăm o presiune mai mare pe companii în direcția automatizării proceselor. Schimbările legislative, viteza avansului tehnologic, nevoia de a face față concurenței și modificărilor socio-economice forțează liderii de companii să găsească noi modele de monetizare și modele de business pentru a crea valoare mai mare și a rămâne pe piață”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.
Compania vizează pentru 2023 o prezență mai mare pe piața de software internațională, în special, prin extinderea portofoliului de clienți în SUA și în Europa, dar și creșterea numărului de angajați, atât la biroul din București, cât și la cel din Chișinău, și consolidarea poziției în rândul angajaților actuali și viitori, ca organizație prielnică în care merită să lucrezi și să te dezvolți.
În 2023, compania va continua pe direcția stabilită anul trecut și se va axa pe o mai bună acoperire a industriilor de fintech, eCommerce, logistică și retail, cu accent pe zonele de automatizare a proceselor, robotizare, inteligență artificială și procesare de informații de tip Big Data.
„În această direcție, pentru Web, utilizăm tehnologii variate de backend precum .Net Core, Node.js, Go, PHP, Java, și tehnologii de frontend ca Vue.js, React. De asemenea, dezvoltăm aplicații desktop în .Net, și aplicații mobile în React Native. Avem experiență în tehnologii Blockchain, AI, roboți de automatizare și integrări de sisteme complexe”, mai spune Vlad Lepădatu.
Views: 0