Ce telefoane își doresc femeile

Potrivit QuickMobile, cel mai mare specialist în tehnologie din România, achiziția unui nou smartphone de către o femeie este dictată, în mod special, de caracteristicile estetice. Astfel, culorile vibrante și carcasele cu modele speciale, sunt primordiale în selectarea unui nou telefon, în timp ce brandul producătorului și prețul produsului sunt clasate pe loc secund.

„Ținând cont de aceste criterii, printre cele mai căutate modele de smartphones din oferta noastră se numără modele produse de HTC, Apple, Sony, Lenovo și LG, ale căror prețuri pornesc de la 999 lei și, în funcție de caracteristici, pot ajunge și la 4.599 lei”, a declarat Tudor Țiboc, Director General QuickMobile.

COLAJ telefoane

Mai mult, potrivit reprezentantului companiei, majoritatea clientelor, circa 45%, își aleg telefonul în funcție de design-ul acestuia, în timp ce brandul producătorului este un criteriu prioritar pentru 30% dintre femei. Nu în ultimul rând, specificațiile tehnice referitoare la performanţa camerelor foto este importantă pentru 15% dintre cliente, deoarece femeile sunt mai interesate de un device cu care să poată face fotografii în momentele importante. Caracteristicile tehnice (specificaţiile interne) sunt, de asemenea, de luat în seamă, alături de tehnologia şi dimensiunea ecranului, pentru 10% dintre cliente.

Business la locul de muncă, casual în timpul liber

Proiectat pentru un stil de viață agitat, Lenovo Vibe X2 Pro cucerește printr-un design inovativ, format din mai multe straturi, și o eleganță aparte specifică doamnelor pasionate de un aspect clasic și atemporal. În plus, din punct de vedere tehnic, smartphone-ul răspunde cu succes nevoilor cotidiene de multitasking, reușind, în același timp, să economisească energia suficient pentru a asigura o funcționare optimă pentru un timp îndelungat.

Permanent într-o bună dispoziție

Cele ce își doresc permanent să impresioneze prin obiecte ieșite din comun, dar totodată, practice, gama Aka a producătorului LG este alegerea perfectă. Dintre cele patru telefoane cu personalitate, Yoyo, caracterul feminin al grupului, este preferatul doamnelor și domnișoarelor care își doresc un accesoriu demn de invidiat, într-o notă jucăușă.

„Yoyo, prin pasiunea sa pentru lucrurile delicioase și personalitatea zglobie, se adresează cu precădere femeilor pasionate de tehnologie și, totodată, cu un simț al umorului foarte bine dezvoltat”, a completat Tudor Țiboc, director general QuickMobile.

Selfie perfect, chiar și pe timp de noapte

Cu cele două camere de 13 mp, Sony Xperia C5 Ultra asigură o calitate superioară a fotografiilor, reușind să surprindă realitatea în cele mai mici detalii. În plus, datorită blițului LED integrat, selfie-urile pe timp de noapte nu vor mai fi o problemă. Înconjurat de o ramă fină din aluminiu, dispozitivul impresionează printr-un display de mari dimensiuni, dar și printr-un aspect modern asigurat de cele trei variante de culori disponibile: alb, negru sau verde.

Ușor ca un fluture

Cu o carcasă ușor curbată, confecționată dintr-un material cu aspect glossy și extrem de fin la atingere, HTC Butterfly S este un accesoriu fabulos pentru femeile care atribuie telefonului rolul de „dispozitiv multimedia”. Având o greutate de numai 160 grame, smartphone-ul poate fi transporat fără grijă, atât în buzunar, cât și în geantă, în timp ce sunetul ireproșabil al melodiilor preferate se aude în căști.

Eleganță la superlativ

Fanele loiale ale brandului Apple vor aprecia cu siguranță îmbunătățirile aduse o dată cu lansarea noului iPhone 6S Plus. Primul telefon produs de compania americană în nuanța Rose Gold, surprinde prin tehnologia 3D Touch, o capacitate de memorie extinsă, dar și o cameră foto de 12 mp.

„Cu toate acestea, se pare că nuanța de roz a fascinat o bună parte dintre clientele noastre, multe dintre comenzile primite până acum fiind atribuite acestui model”, a completat Tudor Țiboc.

Potrivit reprezentantului companiei, doamnele nu se opresc doar asupra modelului achiziționat, majoritatea optând și pentru accesorii separate, precum huse cu cristale sau ținte aplicate, prin care pot oferi rapid un look nou unui produs vechi.

București, 11 noiembrie 2015 – QuickMobile

Visits: 0

Lasă un răspuns