Cât de bine funcționează Instagram pentru fashion. Concluziile FashionUp după o campanie în premieră pentru România
Dacă te-ai întrebat vreodată cât de utilă este Instagram în promovarea produselor în România, FashionUp a încercat să găsească răspunsul, fiind prima companie din ţara noastră care a avut o astfel de iniţiativă pe Instagram. Astfel, timp de cinci zile, magazinul a derulat campania „50din100 – Shop de pe Insta!”, în cadrul căreia și-a premiat clienții și a analizat potențialul Instagram pentru nișa fashion, dar și cât de bine au răspuns oamenii la promovarea pe una dintre cele mai interesante rețele sociale ale momentului.
Când vine vorba de promovare online, traficul este primul indicator al succesului. Pe Instagram, după cum a observat FashionUp, acesta este mult mai ieftin decat pe celelalte canale digitale, dar, totodată, este mai relevant. Conținutul foto primează, pe Instagram fiind acesta întâiul „limbaj”, iar alegerea fotografiei potrivite este esențială: face diferența dintre succes și eșec. Mai mult, publicul feminin este mai receptiv decât cel masculin. Instagram este însă o aplicație, iar pentru succesul unei campanii este important ca advertiserul să țină cont de ceea ce îi pune la dispoziție clientului. În acest caz, un site „mobile friendly”, care funcționează foarte bine pe orice dispozitiv mobil este crucial. „De săptămâna trecută, FashionUp e primul magazin din România care a folosit Instagram Ads pentru a-și spori prezența în online. Sunt plăcut suprinsă de rezultatele pe care le-am avut după cea dintâi campanie pe Instagram. Rata de conversie pentru acest canal de promovare a fost, încă din prima zi de campanie, cu 50% mai mare decât pe restul canalelor de promovare. Aşadar, văd în Instagram un generator de trafic pe nişa fashion, acesta fiind locul unde pasionaţii domeniului împărtăşesc poze şi impresii despre noile achiziţii şi de unde se inspiră pentru noi ţinute“, a declarat Adelina Oprea, Marketing Manager FashionUp.
În campania „50din100 – Shop de pe Insta!”, FashionUp a oferit câte un voucher pe zi utilizatorilor de Instagram, care le-a permis acestora să cumpere de 100 de lei, dar să plătească doar 50 de lei. Cu această ocazie, FashionUp a anunţat, în premieră pentru piaţa din România, folosirea reţelei de Instagram pentru promovarea produselor. Instagram are peste 400 de milioane de utilizatori la nivel mondial, iar în România se apropie de prima jumătate de million.
Despre FashionUp
FashionUp s-a remarcat în cei șase ani de existență pe piața din România prin produse de calitate, de la branduri de top, oferind în același timp unele dintre cele mai mici prețuri de pe piață. De-a lungul timpului, a avut peste 200.000 de clienți la care au ajuns aproximativ 600.000 de produse. Femeile care aleg să cumpere prin FashionUp sunt preocupate de felul în care arată, sunt pasionate de domeniul fashion și de tot ceea ce apare nou, iar multe dintre ele aleg să achiziţioneze online, economisind astfel timpul alocat unei sesiuni clasice de shopping pentru lucrurile cu adevărat importante pentru ele.
București, 6 octombrie 2015 – FashionUp
Views: 0