Castrol ajută service-urile independente din rețeaua Castrol SERVICE să își construiască prezența online cu ajutorul serviciului Google My Business

  • Castrol construiește un profil Google pentru service-urile independente, ca parte a ofertei pentru service-urile auto Castrol Service
  • Profilurile pentru service sunt integrate în Google Search și Google Maps pentru a crește vizibilitatea online
  • Acest lucru face parte din pachetul extins de servicii de asistență oferite pentru service-urile din rețeaua Castrol Service

Castrol ajută service-urile independente să își dezvolte prezența online prin intermediul serviciului Google My Business. Oferit ca parte a programului Castrol pentru service-urile partenere din rețeaua Castrol Service, serviciul include crearea unui profil Google pentru service-ul participant, care va include toate informațiile relevante și utile pentru clienți, precum și imagini ale unităților. Aceasta include localizarea showroomului, programul de lucru, detaliile de contact și ofertele actuale disponibile pentru clienți.

Castrol va ajuta, de asemenea, la optimizarea cuvintelor cheie pe site-ul web al atelierului, făcând ca afacerea să apară mai bine expusă în căutările online relevante. Profilul Google al service-ului este integrat în căutările Google și Google Maps, ceea ce face mai ușor pentru clienți să caute și să localizeze service-ul. Clienții pot lăsa evaluări ale experienței lor în cadrul service-ului prin intermediul Google, ceea ce ajută la răspândirea informației pe cale digitală.

Service-urile participante primesc o actualizare lunară de la Google Business Insights, care le ajută să urmărească traficul și activitatea pe site-ul web.

„Existența unei prezențe digitale puternice este din ce în ce mai importantă pentru fiecare service auto, deoarece majoritatea consumatorilor se așteaptă acum să găsească informații, să localizeze și să interacționeze cu firmele în mediul online”, a afirmat Paul Miller, Marketing Manager la Castrol Europe. „Acest serviciu sprijină service-urile independente care își îmbunătățesc profilul online. Îi ajutăm să creeze un profil online eficient, ușor de găsit, astfel încât să se poată conecta mai ușor atât cu clienții noi, cât și cu cei existenți. De asemenea, vom ajuta service-urile independente să obțină o imagine online profesionistă, cu un branding digital consecvent.”

Google My Business face parte din oferta Castrol pentru service-urile auto partenere din rețeaua Castrol Service. Pe măsură ce service-urile independente își modifică prezentarea, Castrol profită de această ocazie pentru a crea și susține o rețea de service-uri auto partenere de încredere. Această ofertă include o certificare independentă a calității, instruire și modernizare, apartenență la rețeaua noastră de parteneri cu 24.000 de service-uri auto partenere, din întreaga lume, utilizarea brandului Castrol și acces la marketing și experiență în asistența oferită clienților.

%d blogeri au apreciat: