Canon uniFLOW Online: Creşteţi productivitatea prin integrarea serviciilor de cloud

Cloud computing atrage tot mai multă atenţie. Acesta revoluţionează accesul la software, puterea de procesare şi stocare. Ajută la creşterea productivităţii, creşte flexibilitatea şi maximizează reducerea cheltuielilor. Canon uniFLOW Online este soluţia oferită de Canon pentru cererea din piaţă pe acest segment, o soluţie de print&scan management, pe bază de cloud, care va permite companiilor mici şi mijlocii să îşi îmbunătăţească fluxul de lucru, să crească productivitatea în birou şi în afara acestuia, fără a avea nevoie de un server local.

Double exposure the cityscape and clouds technology,Futuristic computer digital Abstract background

Înainte, companiile erau obligate să cumpere servere, baze de date şi alte tipuri de infrastructură; astăzi, cloud computing le cere clienţilor să se aboneze la un anumit pachet doar pentru perioada în care pachetul respectiv le îndeplineşte nevoile. Cu ajutorul tehnologiei cloud, orice companie poate face parte din marea infrastructura IT şi să beneficieze de economiile de scară, un privilegiu rezervat anterior puţinor companii.

Mutarea proceselor de scanare şi imprimare în cloud aduce noi oportunităţi companiilor care îşi pot îmbunătăţi fluxurile de lucru ale birourilor, crescând astfel productivitatea. În special acum, când majoritatea oamenilor lucrează de acasă, se pune întrebarea cum putem face procesul de imprimare şi scanare de acasă să fie la fel de eficient şi integrat în procesele desfăşurate în birou.

Mihaela Jilavu, Product Business Developer Office Solutions, Canon CEE GmbH, spune: “Soluţia versatilă Canon uniFLOW Online susţine planurile clienţilor noştri de transformare digitală cu ajutorul funcţiilor de cloud avansate. Cu această tehnologie flexibilă, Canon îndeplineşte mai multe cerinţe, inclusiv lucrul în medii moderne cu numeroase dispozitive, locaţii multiple şi angajaţi care lucrează de la distanţă.“

Canon uniFLOW Online este o soluţie pentru îmbunătăţirea eficienţei mediului de imprimare şi scanare din birouri. Aceasta asigură gestionarea materialelor imprimate din cloud, dar oferă şi funcţii complexe de gestionare a scanării din cloud. Companiile pot urmări costurile de imprimare, scanare şi copiere şi pot obţine rapoarte pentru a putea înţelege în detaliu costurile de procesare a documentelor cu ajutorul imprimantei multifuncţionale.

Canon uniFLOW Online, împreună cu echipamentele multifuncţionale Canon, creşte eficienţa proceselor de scanare ale multifuncţionalelor oferind integrare în diverse destinaţii de stocare în cloud (Box, Dropbox, Evernote®, Google Drive™, Microsoft OneDrive®, Microsoft OneDrive® for Business, Microsoft SharePoint® Online) şi diferite Document Management Software, ce asigură prelucrarea documentelor cu mare precizie şi comprimarea eficientă a acestora. Fluxurile de lucru de scanare predefinite vor urma utilizatorul la dispozitivele multifuncţionale partajate.

De asemenea, imprimarea din Cloud este posibilă direct de pe dispozitiv: documentele care sunt stocate în destinaţiile de stocare acceptate în cloud pot fi accesate din dispozitivul multifuncţional după autentificare şi pot fi imprimate sau salvate în linia de aşteptare pentru imprimare ulterioară. Vor putea fi imprimate documente în diverse formate. Opţiunea de job preview este disponibilă, iar opţiunile de finisare pot fi modificate direct din multifuncţională înainte de imprimare.

Deşi uniFLOW Online se adresează în principal companiilor care folosesc imprimante Canon, şi dispozitivele altor furnizori pot fi incluse în mediul de imprimare securizat cu ajutorul unor componente hardware suplimentare (opţional).

SUPORT PENTRU CEI CARE LUCREAZĂ DE ACASĂ
Atunci când angajaţii lucrează de acasă, condiţiile tehnice necesare precum deţinerea unui laptop şi o conexiune stabilă la internet sunt deja îndeplinite; dacă suportul tehnic lipseşte, acest lucru poate fi corectat cu uşurinţă. Cel mai probabil, situaţia actuală va aduce o schimbare permanentă în mediul de lucru şi va duce la creşterea numărului de persoane care vor lucra de acasă. Dar lucrul de acasă vine cu diverse provocări, precum separarea costului de imprimare în scopuri profesionale de cel în scopuri personale şi scanarea documentelor la fel de eficient ca la birou.

Canon uniFLOW Online este compatibil atât cu dispozitivele mari pentru birouri, cât şi cu dispozitivele mai mici, multifuncţionale sau imprimante. Există o gamă extinsă de dispozitive ideale pentru utilizare profesională în birourile amenajate acasă. Angajaţii care lucrează de acasă pot imprima direct de pe dispozitivele lor, cu executarea imediată a job-ului, având posibilitatea de a urmări şi costurile.

Dacă dispozitivul se află în aceeaşi cameră cu angajatul şi este monitorizat încontinuu, de obicei nu este nevoie de imprimare securizată. Însă, dacă dispozitivul este folosit împreună cu membrii familiei, puteţi implementa imprimarea securizată pentru documentele companiei. Documentele pot fi imprimate după autentificarea cu un cod PIN.
Fluxurile de lucru de scanare urmează angajaţii de la un dispozitiv la altul; la fel se întâmplă şi în cazul dispozitivelor folosite în birourile de acasă. Aceeaşi interfaţă pentru utilizatori şi aceleaşi profile de scanare sunt valabile atât în birourile de acasă cât şi la locul de muncă.

Atunci când revin la birou, utilizatorii pot trimite joburi şi de pe dispozitivele lor mobile (telefoane, tablete) şi pot imprima direct de pe multifuncţionalele Cano sau pot programa un job mobil prin email atunci când uniFLOW Online este activată.

Cu uniFLOW Online, imprimarea şi scanarea eficientă a documentelor de acasă sunt două opţiuni ce pot fi adăugate fără efort la infrastructura existentă de imprimare şi scanare a biroului. Aflaţi mai multe (https://www.uniflowonline.com/en/news/).

PE BAZĂ DE ABONAMENT
Canon uniFLOW Online este o soluţie inovatoare de gestionare a imprimării şi scanării din cloud şi este localizată în Microsoft Azure; această soluţie este disponibilă pe bază de abonament. Nu este nevoie de servere interne, iar configurarea iniţială şi gestionarea permanentă a sistemului pot fi realizate de la distanţă. Pentru întreţinerea sistemului sunt necesare mai puţine resurse IT şi costuri mai mici. Pentru informaţii despre dispozitivele compatibile şi funcţiile aferente, contactaţi robert-antonio.gheorghiu@canon.ro.

Pentru mai multe informaţii despre soluţia Canon uniFLOW Online, vă rugăm să accesaţi: https://www.canon-europe.com/software/uniflow-online/

Bucuresti, 2 iulie 2020 – Canon

Views: 0