Camera Dash Mio Mivue D792 WiFi Pro in vacanta la review
Stiti ca nu pot sa plec in vacanta, fara un asistent de nadejde, care ma ajuta, atat sa sofez cat mai curat, dar, sa si pot sa las in parcari autoturismul, in situatii de siguranta.
Acest lucru il fac de doi ani incoace, atunci cand in teste soseste la mine, cate un echipament util de la Mio, iar de aceasta data a fost Mio Mivue D792 WiFi Pro
Pentru mine s-a dovedit extrem de util, pentru a surprinde toate excursiile realizate in vacanta, ce tocmai s-a incheiat in Grecia, unde, am fost nevoit sa inregistrez activitatile de zi sau noapte, dar, si evenimentele de prin parcare, tinand cont ca, anul trecut a trebuit sa platesc o anumita suma, pentru faptul ca bara din spate mi-a fost stearsa de catre un locatar al zonei, pe care, atunci nu am reusit sa-l identific, din lipsa unei astfel de inregistrari.
Am citit cate ceva despre caracteristicile acestei camere si am retinut urmatoarele: Senzorul este STARVIS CMOS de la SONY, de inalta calitate utilizat pentru inregistrarile video, clare, cu contrast, culori clare si vii, in conditii de luminozitate scazuta. Beneficiaza de inregistrare Full HD de 1080p, la 60 cps in tehnologie H.264. Cu WiFi integrat, am trimis cu usurinta inregistrarile video, de pe smartphone pe Facebook prin intermediul aplicatiei MiVue, atunci cand am pus clipul pe GADGETARUL ROMAN.
Cred ca v-a placut si camera cu unghi larg, de 140° – cu tehnologie dinamică cu unghi larg de vizualizare (WDR – wide dynamic range) si obiectiv din sticla de calitate superioara: 5G + 1 IR cu deschiderea de F1,8 – permite mai multa lumina prin senzor in special in conditii de luminozitate scazuta.
Am testat avertismentele sonore privind camerele de supraveghere ce le-am intalnit pe parcursul testelor si mi s-au parut extrem de utile, pentru ca recunosc, am tendinte de vitezoman.
Urmarirea GPS care inregistreaza automat informatiile de calatorie, inclusiv viteza, altitudinea, longitudinea, latitudinea si directia pot genera usor harta deplasarii respective. De asemeneni (ADAS) Sisteme inovatoare integrate de asistenta pentru conducatorul auto cum ar fi Sistemul de avertizare in caz de coliziune frontala (Forward Collision Warning System, FCWS), Sistemul de avertizare in caz de parasire involuntara a benzii de rulare (Lane Departure Warning System, LDWS) si Sistemul de alerta impotriva oboselii (Fatigue Alert, FA), pe care nu am avut ocazia sa le testez si recunosc, nici curajul sa o fac.
Senzorul G cu 3 axe – inregistreaza directia si forta, inclusiv impactul, virajele si acceleratia. Modul parcare, detectorul de miscare se activeaza si inregistreaza dintr-o masina parcata, fara ca soferul sa fie prezent.
De asemeni, o functie utila in special in situatii extreme, comutarea in modul Fotografiere – utilizand camera de bord pe post de camera foto, pentru colectarea dovezilor in prim-plan, in caz de accident, imaginile incluzand coordonatele GPS pentru locatia exacta a accidentului.
Cardul MicroSD Clasa 10 este acceptat de pana la 128 GB va inregistra toate aceste posibilitati pe care recunosc le-am avut, in mica parte in realitate, dar nu strica pentru niciun sofer.
Desigur primele operatiuni au fost sa scot din pachetul de vanzare camera si sa o aplic pe parbrizul auto, facand si primele migrari prin meniul camerei.
Si desigur a fost foarte usor, pentru ca in cutie am regasit tot ceea ce este necesar, sa realizez extrem de repede: ventuza cu articulatie sferica, incarcatorul auto cu conector miniUSB, Ghid rapid de operare multilingual si certificatul de garantie, dar si camera de dimensiuni 90,2 x 48,8 x 37,05 mm, greutate de 112 g, realizata dintr-un plastic extrem de rezistent atat la temperatura (-10° to +60° C), cat si umiditate (5% – 85%). Atat de bine pentru conditiile pe care le poti intalni intr-un autoturism in Romania, mi se pare a fi un plus pentru utilizator.
Nu am avut decat sa lipesc articulatia cu sistemul de montare pe parbriz, sa introduc in ghidaje, corpul camerei, si sa pozez cablul de alimentare, de la priza brichetei, pana la conectorul miniUSB al camerei fara prea mult efort de genul 5 minute ca sa fiu cat mai meticulos.
Pentru operare am utilizat toate cele patru touchuri laterale, insa parca am simtit lipsa unui toucscreen care era mai util in situatiile date, si recunosc, un mod mai familiar pentru mine ca sa ajung acolo unde trebuie, dar si cel singular de culoare portocalie pentru realizarea fotografiilor de urgenta.
Displayul de numai 2.7″, Full HD 1920 x 1080p la 60 fps, format 16:9, s-a dovedit util pentru momentele in care concentrat la condus mi-am putut arunca cate un ochi prin vizorul astfel creat. Pate pentru un miop ca mine ar fi trebuit ceva mai mare, dar tot asa ar fi putut acoperi parbrizul si capta inutil suprafata parbrizului a carui transparenta m-a ajutat mai bine, sa supraveghez drumul.
Pentru exemplificare mi se pare mai util sa va arat inregistrari efectuate, care vor asigura o parere mai avizata, si anume parerea voastra.
Views: 0