Brăţara de sănătate FITsYOU, exclusiv la Telekom
- Dezvoltat exclusiv pentru Deutsche Telekom, fitness tracker¬-ul va fi oferit cadou la orice comandă cu abonament Telekom realizată online pe www.telekom.ro
- Brăţara FITsYOU powered by Telekom monitorizează orele de somn, numărul de paşi şi consumul de calorii
Telekom Romania anunţă lansarea brăţării FITsYOU, primul gadget de sănătate din portofoliu. Dispozitivul de fitness dezvoltat exclusiv pentru Deutsche Telekom monitorizează orele de somn, numărul de paşi, consumul de calorii şi, în acelaşi timp, notifică apelurile şi SMS-urile primite. În perioada 15-21 decembrie, brățara FITsYOU va fi oferită gratuit la orice comandă online pe www.telekom.ro care conține un abonament de voce sau date Telekom (activare nouă sau reînnoire pe o perioadă de 12 sau 24 de luni).
Disponibilă în patru variante de culoare, brăţara FITsYOU funcţionează ca pedometru, monitorizând paşii, distanţa parcursă şi raportând statistici despre numărul de calorii consumate, şi furnizează informaţii despre calitatea somnului în baza unor algoritmi ce analizează toate informaţiile colectate de către senzori. De asemenea, aplicaţia FITsYOU permite distribuirea, prin reţelele de socializare, a rezultatelor sportive personale şi a stării de spirit a utilizatorului.
Design-ul brățării este unul minimalist ce asigură un maxim de confort şi lejeritate în purtare, greutatea acesteia fiind de numai 18.6 grame.
Noul fitness tracker se conectează la smartphone prin Bluetooth, iar aplicaţia FITsYOU se poate descărca gratuit din AppStore (iOS) şi PlayStore (Android). Accesoriul este compatibil cu toate dispozitivele cu sisteme de operare Android versiunea 4.3 sau ulterioară, respectiv iOS versiunea 7.1. sau ulterioară.
„Brăţara FITsYOU powered by Telekom este un accesoriu util persoanelor active, care practică sportul sau care pur şi simplu sunt curioase să afle infomaţii şi statistici despre propriul stil de viaţă. Într-o lume a deadline-urilor strânse şi a orelor tot mai multe petrecute în faţa calculatoarelor, brăţara FITsYOU ne provoacă să ne auto-evaluăm şi ne aminteşte cât de importante sunt mişcarea şi odihna pentru o viaţă echilibrată”, a declarat Alin Jantea, Manager, Hardware Management, Telekom Romania.
Brăţara poate fi achiziționată la liber la preţul de 69 lei, TVA inclus, din magazinele Telekom și Germanos, și online pe www.telekom.ro.
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm vizitaţi: www.telekom.ro.
Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.
Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piaţă, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii, precum și un timp de preluare preferențial de 10 secunde în call center. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicaţii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Clienţii beneficiază astfel de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet fix de până la 1Gbps și televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum și conținut de calitate și exclusivități – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE consolidează poziția Telekom Romania de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C, pentru companiile din România, indiferent de dimensiunea lor.
La finalul lunii septembrie 2015, peste 160.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.
Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții IT&C pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.
Telekom Romania – 15 decembrie 2015
Views: 0