BookTes extinde digitalizarea operatorilor din turism și cultură și țintește o finanțare de 200.000 de euro pentru consolidarea prezenței naționale

• Peste 600 de experiențe cultural-turistice din 25 de județe, de la 120 operatori înregistrați deja pe platformă

• Un model de business unic, care oferă o interfață self-service și managementul facil al vânzării, promovării și monitorizării financiare a biletelor

• Cifra de afaceri a primelor 8 luni depășește 500.000 lei

• Finanțare de 200.000 euro, până la sfârșitul acestei luni, pentru extinderea facilitaților de management și acoperirea națională

• Peste 1.000 de activități cultural-turistice cuprinse în platformă până la sfârșitul anului BookTes, prima soluție de ticketing 360° din România, s-a extins de la începutul anului în 25 de județe și a reușit dublarea de la lună la lună a cifrei de afaceri, la peste 500.000 lei, în primele 8 luni ale acestui an. Startup-ul țintește o finanțare de 200.000 de euro pentru a acoperi, până la finalul 2021, experiențe culturale și turistice din toate cele 41 de județe ale țării și pentru extinderea funcționalităților platformei.

BookTes oferă o soluţie completă şi personalizată de organizare, administrare şi comercializare în mediul online a tuturor activităţilor din domeniul cultural-turistic și include cea mai extinsă gamă de experiențe culturale și turistice din țară (peste 600 în acest moment). Soluția include o interfață de management financiar, self-service, pentru operatorii culturali și turistici care, cu numai câteva click-uri, își pot seta contul personalizat, pot activa și urmări în timp real vânzările și își pot administra propriile rapoarte financiare. 

“Avem două obiective mari: să contribuim la creșterea vânzărilor partenerilor noștri, oferindu-le instrumentele necesare de promovare și de management financiar, să construim un punct de referință ușor de parcurs și plin de inspirație pentru iubitorii de turism și cultură. Ne ajutăm astfel partenerii să își digitalizeze activitatea și stimulăm apetitul pentru experiențe deosebite, ușor de accesat, pentru public”, spune Cosmin Ivan, co-fondatorul BookTes.

Modelul de business al BookTes este unic, diferit de cele existente astăzi pe piață și propune o simplificare a întregii activități din spatele procesului de ticketing. 

BookTes este la fel de accesibil și micilor operatori, pentru care digitalizarea accelerată înseamnă o expunere la un public mai larg, propune un management mai eficient din punct de vedere financiar și este un catalizator pentru creștere. Pentru BookTes, parteneriatul cu această gamă extinsă și diversă de parteneri înseamnă posibilitatea de a oferi experiențe exclusive și de a concentra într-un unic punct cele mai multe oferte cultural-turistice.

BookTes derulează acum parteneriate cu peste 120 de instituții culturale și operatori prestigioși cum sunt Muzeul Național de Artă al României, Muzeul Național de Istorie a României, Muzeul de Artă Recentă, Biserica Neagră – Brașov, Institutul de Cercetări Eco – Muzeale “Gavrilă Simion” – Tulcea, Muzeul Țării Crișurilor – Oradea, Muzeul Județean Buzău, Complexul Național Muzeal Moldova – Iași, Curtea Domnească – Târgoviște sau Ținutul Zimbrului – Văratec, Agapia, Neamț, Parcul Mini Transilvania, Walk This Way Brăila, Bucovina Outdoor Adventure și multe altele.

Până la sfârșitul anului, BookTes va ajunge la peste 1.000 de proiecte turistice și culturale, de la peste 150 de parteneri din toată țara, va lansa noi facilități în platformă pentru parteneri și estimează o creștere cu 25% a cifrei de afaceri.

Ideea soluției a fost testată de echipa fondatoare în câteva țări din Orientul Mijlociu, unde a experimentat cu platforme destinate promovării cultural- turistice din întreaga regiune. Succesul proiectului i-a încurajat pe cei doi fondatori (Cosmin Ivan și Iulian August) să creeze o arhitectură nouă, cod și design de la zero, adaptate pentru segmentul experiențelor cultural-turistice din zona europeană. Echipa BookTes a trecut prin programul de accelerare Commons Accel, unde a fost remarcată de mentori și desemnată drept câștigătoare a celei de-a patra cohorte.

Hits: 15

%d blogeri au apreciat: