Analiză FashionUP: Ce haine și cadouri preferă românii de Crăciun
Ne aflăm în luna cadourilor, când fiecare caută să-şi surprindă apropiaţii cu lucruri memorabile. În această perioadă, FashionUP vine în întâmpinarea clienţilor cu oferte de la branduri de top. Una dintre cele mai populare categorii de produse este cea a ceasurilor, unde FashionUP dispune de o gamă variată de modele şi culori la preţuri excelente.
Pe locul doi în acest top se situează rochiile de seară, unde este disponibilă o gamă foarte variată special pregătită pentru clientele care îşi doresc să încheie anul îmbrăcate în ținute care definesc eleganța, rafinamentul și bunul gust. Pentru această categorie, FashionUP a suplimentat numărul furnizorilor, astfel încât doamnele şi domnişoarele sunt asigurate că îşi vor primi rochia în cel mai scurt timp.
Gama produselor foarte căutate în această perioadă este întregită de colecțiile de geci, pulovere şi ghete, fiecare client având la dispoziţie numeroase modele din care să le aleagă pe cele mai potrivite preferințelor și stilului său. Un amănunt interesant este că românii cheltuie, în medie, în timpul anotimpului rece, 300 de lei, alegând nu doar produse de sezon, ci profitând de ofertele magazinelor. De asemenea, femeile care-şi arată interesul pentru haine, în perioada sărbătorilor de iarnă, sunt de două ori mai numeroase decât bărbaţii. Cele mai mari vânzări se înregistrează cu o săptămână înainte de Crăciun, iar pentru întreaga lună decembrie FashionUP estimează venituri de circa 1 milioan de lei.
Despre FashionUP
FashionUP s-a remarcat în cei șase ani de existență pe piața din România prin produse de calitate, de la branduri de top, oferind în același timp unele dintre cele mai mici prețuri de pe piață. De-a lungul timpului, a avut peste 200.000 de clienți la care au ajuns aproximativ 600.000 de produse. Femeile care aleg să cumpere prin FashionUP sunt preocupate de felul în care arată, sunt pasionate de domeniul fashion și de tot ceea ce apare nou, iar multe dintre ele aleg să achiziţioneze online, economisind astfel timpul alocat unei sesiuni clasice de shopping pentru lucrurile cu adevărat importante pentru ele.
Bucureşti, 18 decembrie 2015 – FashionUP
Views: 0