Agenția de comunicare Caracteristic aniversează primul an pe piața din România
În primăvara anului 2015 debuta pe piața locală de comunicare agenția Caracteristic. Aceasta a fost fondată de Mihaela Ganciu și a pornit de la o idee simplă: comunicarea nu este la fel în toate cazurile și nevoile oamenilor și companiilor nu pot fi rezolvate urmând un tipar, astfel încât este nevoie de acel ceva caracteristic. Pasul către fondarea unei agenții a venit firesc în urma unei activități susținute în domeniul comunicării, acest început asigurând un bagaj consistent de cunoștințe și experiență.
Agenția Caracteristic a devenit soluția unei nevoi reale – comunicarea imaginii, mesajului unui brand sau a unui om, ținând cont de misiunea de a transforma conexiunea dintre client și agenție într-o rețea, alcătuită din legături între gânduri și idei între oameni. Acesta este și sloganul agenției, deoarece, în definitiv, comunicarea este între oameni și o bună înțelegere a acestora face diferenţa întotdeauna.
„Pasiunea mea de a vorbi cu oamenii și de a îi ajuta să fie cât mai vizibili în domeniul lor este ceea ce mă motivează. Mi-am dorit ca agenția Caracteristic să nu se îndepărteze de latura umană, încărcată cu emoții, a comunicării. Un an mai târziu pot spune că am reușit. Până la acest moment important, m-am gândit uneori că poate fi greu, însă nu m-am întrebat niciun moment dacă mă pot descurca sau nu. Avem un portofoliu stabil de clienți, oamenii ne caută în baza recomandărilor și în fiecare zi conturăm o mulțime de planuri. Mă bucur să pot spune în 2016 că am cunoscut oameni interesanți, talentați, cuceritori prin entuziasmul și planurile lor și mi-am dat seama că ceea ce îmi place cu adevărat este să vorbesc cu ei, să îi ajut să transmită mesajul lor, să înțeleagă ce înseamnă să comunice cât mai eficient. Desigur, să îi îndrum să facă acest lucru într-un stil caracteristic“, a declarat Mihaela Ganciu, fondatoarea agenției de comunicare Caracteristic.
Agenția Caracteristic a pornit cu o investiție de 5.000 de euro, iar primul an pe piața de comunicare a fost încheiat cu o cifră de afaceri de peste 20.000 de euro. Obiectivul pentru 2016 este să depășească suma de 70.000 de euro. Parcursul foarte bun este o urmare firească a muncii bine făcute și a respectării parteneriatelor și partenerilor. În ultimele 12 luni, Caracteristic a arătat o înțelegere foarte bună a mediului de business și comunicare, derulând campanii în zonele electroIT, foto-video și online fashion.
Despre Caracteristic
Agenția de comunicare Caracteristic a fost fondată în 2015 de Mihaela Ganciu. Printre clienţii agenției se numără F64, FashionUP, Florăria Magnolia, DRESSBOX, PC Garage, RTB House, Today’s, Vitacom și Wise Finance Solutions. De asemenea, Caracteristic a mai colaborat pe proiecte precum GPeC, Innovation Labs, DefCamp, Stagii pe Bune și expoziția României la Mobile World Congress din Barcelona, alături de ARIES Timișoara. De-a lungul timpului, agenția a comunicat pentru Fashion Days, Sandalandala, ZorileStore, Vonino şi ContentSpeed
București, 24 martie 2016 – Caracteristic
Views: 0