Adjustable Mouse TRUST MORFIX GXT 970 – review

Testand atat de multi mousi in ultima vreme nu m-am gandit vreodata ca mai este loc de inovatie in aceasta directie. Insa creativitatea recunoscuta a companiei Trust nu are limite. Iar aceste limite depasite ne incanta intotdeauna atat timp cat produsele sunt accesibile pentru tot publicul angrenat in directia gamingului.

Trust a lansat GXT 970 Morfix: un mouse de joc de 110g si dimensiuni 42 X 72 X 126 mm personalizabil si de buget, care vizeaza jucatorii de jocuri MMO si MOBA. Placile laterale swapabile pentru mousi de gaming nu sunt o propunere noua, dar Trust GXT 970 Morfix le face mai accesibile. Desi nu face altceva decat sa iasa din multime, obtinerea acelor placi laterale inlocuibile la cald este o atractie importanta. Morfix face multe lucruri bine, daca sunteti in cautarea unui mouse MMO, daca doriti posibilitatea de a avea o multime de butoane pentru un joc, dar aveti un mouse mai usor pentru jocurile FPS, Morfix poate face acest lucru.

Mouseul soseste intr-o cutie ca de obicei bine aspectata si convingatoare in ceea ce constituie continutul, asa cum era de asteptat: mouseul de gaming cu cablu USB 2.0, 4 placute laterale interschimbabile pentru personalizarea butoanelor laterale, manualul de utilizare.

Specificatii
• Senzor optic avansat cu o rezolutie de pana la 10.000 DPI (800, 1600, 2400, 3200, 4000, 5000)
• 4 placute laterale interschimbabile pentru personalizarea butoanelor laterale si a formei
• 2 placute pentru partea stanga, in configuratii de 3 sau 9 butoane, programabile pentru orice joc
• 2 placute pentru partea dreapta, de forme diferite
• Iluminat RGB complet reglabil, cu efecte multiple
• Pana la 14 butoane programabile independent

Cum se poate personaliza mouseul in functie de necesitati puteti sa vedeti mai jos.

Mouse-ul cu senzor PMW3325 si polling rate 125/250/500/1000Hz se potriveste confortabil in mana mea si are o textura aproape ca de cauciuc pentru a-mi opri alunecarea mainii; totul, de la rotita de defilare la placile laterale interschimbabile si butoanele mouse-ului, se simt cu adevarat gandit pentru a maximiza confortul la utilizare pe perioade lungi de timp. Cablul este impletit si are o lungime de 1,8 m, care se simte robust si durabil. Materialul se simte de buna calitate si confortabil, rotita de scroll este usor de miscat si cauciucul texturat de pe ea pare durabil. Desi piesele sunt butoane detasabile, se simt de buna calitate si sunt usor de apasat.

Butoanele de selectare a vitezei nu se impiedica deloc si nu le-am lovit niciodata din greseala atunci cand merg pe roatita de derulare, ceea ce este grozav. Personalizarea acestui mouse este atractiva, deoarece puteți configura literalmente 6 setari de dpi diferite, selectand dpi-ul exact dorit și potrivindu-l cu orice culoare doriti, pe care rotita de derulare se va schimba in timp ce va aflati pe aceasta viteza. Calitatea mouse-ului este solida. Cred ca fiecare aspect a fost creat cu atentie pentru a face mouse-ul perfect pentru jocuri.

Trust a facut lucrurile simple aici si functioneaza. Totul este usor de gasit, schimbarea functiilor butonului mouse-ului. Iluminare, setari DPI, polling rate. Totul poate fi accesat in cateva secunde si are sens. Luminile sunt complet personalizabile si pot fi modificate in setari; exista 9 optiuni diferite pentru efectul curcubeu in partea de jos a mouse-ului, toate in care sunt destul de diferite una de cealalta. De asemenea, aveti optiunea de a opri acest lucru sau de a selecta pur si simplu o culoare pentru ca acesta sa ramana aprins. In general, configurarea mea pentru jocuri arata destul de grozav cu acest lucru pe biroul meu si posibilitatea de a-si personaliza culorile este un profesionist. Cu toate acestea, iluminarea RGB multi-zona de sub baza mouse-ului arata de fapt foarte bine (desi culoarea rotii de derulare si sigla sunt legate de profilurile DPI selectate in prezent). A fost destul de usor de instalat dupa ce am descarcat software-ul potrivit pentru acesta. Desi, poate fi folosit ca mouse plug and play, dar pentru a profita din plin de el, trebuie sa aveti software-ul potrivit pentru a merge impreuna cu acesta. Un lucru suplimentar demn de mentionat este ca mouse-ul are trei profiluri diferite in care puteti salva toate setarile si puteti comuta intre ele pentru fiecare joc sau, daca impartiti mouse-ul cu altcineva, acestea pot avea propriile setari si optiuni de iluminare.

Placile in sine se ataseaza magnetic si sunt actionate mecanic. Cand sunt atasate, acestea sunt surprinzator de robuste, chiar si atunci cand sunt supuse standardului nostru de testare foarte profesionist de a trage cu mouse-ul in mod salbatic pe biroul nostru pentru a imita rezultatul pierderii prada in timpul unui raid intens. In ciuda acestui fapt, este foarte usor sa le eliminati pentru a trece la configurarea de care aveti nevoie. Suna de parca ar trebui sa fie o afirmatie destul de evidenta, dar, dupa cum stie oricine a trecut de la console la jocuri pe computer, curba de invatare catre utilizarea a noua butoane stranse este abrupta si brutala. Panoul cu 14 butoane a functionat putin mai bine, cu o scurta aventura in Final Fantasy XIV care se simte mult mai confortabila. De fapt, Morfix s-a simtit atat de bine in MMORPG-uri incat a pus cu adevarat in discutie nevoia de panouri schimbabile.

Accesul la atatea butoane programabile va va permite sa va declansati atacurile, sa va intoarceti niste potiuni si, in general, sa aveti reactii mai rapide pentru a va apara in jocuri. Indiferent, o alunecare a degetului mare si veti fi repezita spre un inamic, mai degraba decat sa lasati o vraja incetinita sa scape.

Sensibilitatea de 14 butoane este confortabila la egalitate cu mousii de joc la preturi similare, iar picioarele UPE aluneca frumos pe majoritatea suprafetelor, dar greutatea Morfix provoaca probleme in unele jocuri. In ceea ce priveste mouse-ul, in general, face multe lucruri bine si unele lucruri mai putin. Senzorul este exact, la fel si toate butoanele, niciodata nu am simtit vreodata ca exista un clic gresit sau orice fel de problema de precizie. Morfix se simte ca un produs de calitate, bine facut.

Visits: 1