Funcțiile noilor televizoare schimbă modul în care vei urmări meciurile de la Cupa Mondială din 2018
Calificarea pentru FIFA World Cup 2018 a început și odată cu aceasta este pornit un întreg mecanism de divertisment: cel dedicat evenimentelor sportive. Până la Cupa Mondială mai sunt însă UEFA Champions League și Europa League, în care sunt implicate echipe românești. Alte sporturi, cum ar fi baschetul, tenisul sau voleiul, vor fi, de asemenea, urmărite cu mult entuziasm. Pentru toate acestea trebuie însă un televizor pe măsură, iar distribuitorul ABC Data prezintă câteva funcționalități ale noile televizoare care vor face mult mai ușoară decizia de-a schimba modelul actual.
În preliminariile Cupei Mondiale din 2018, România este în grupă cu Danemarca, Polonia, Muntenegru, Armenia şi Kazahstan. În acest context, o analiză realizată de Kantar Media și publicată la începutul anului, arăta că românii petrec zilnic aproximativ cinci ore pe zi în fața televizorului. De asemenea, serviciile de streaming video sunt tot mai numeroase și mai populare, astfel că rezoluția bună a echipamentului și funcționalitățile smart devin necesare.
Conform recomandărilor ABC Data, noile televizoare, pe lângă oferirea unei imagini mai bune și reducerea consumului de energie electrică, mai au și funcționalități smart care le transformă într-o unealtă foarte bună când vine vorba de urmărit evenimente live, cum sunt marile competiții. „Tot mai mulți oameni când decid să-și schimbe televizorul preferă unul conectat la internet și, în același timp, să aibă ecran 4K sau OLED. Un obstacol major în calea unei noi achiziții poate fi prețul, pentru unii oameni este încă prea mare. Cu toate acestea, există un număr tot mai mare de modele, cu prețuri din ce în ce mai bune și cu dotări care să le pună în valoare, mai ales pentru pasionații de evenimente sportive“, declară Alexandru Gheorghiu, director comercial ABC Data Distribuție, distribuitor oficial în România.
ABC Data România este condusă de directorul general Sergiu Lujanschi, care, alături de Alexandru Gheorghiu, coordonează activitatea filialei locale. ABC Data este singurul distribuitor regional de IT și electronice care operează direct pe opt piețe din Europa Centrală și de Est: România, Cehia, Estonia, Lituania, Letonia, Polonia, Slovacia, Ungaria. Experţii companiei sunt gata oricând să ofere sfaturi pentru alegerea celor mai bune produse, in funcţie de necesităţile clienţilor.
Funcționalități notabile pentru televizoarele noi
Sunt câteva moduri foarte bune de care clienții ar putea ține cont când cumpără un televizor nou. Unul ar fi modul sport prin intermediul căruia, cu un singur buton, utilizatorul poate face imaginea mai saturată, mai clară, cu mai mult accent pe detalii. Astfel, vizionarea de meciuri, mai ales a celor în care acțiunea se succede rapid, este mai plăcută și pune presiune mai puțină pe ochi. Dar acesta e cazul unui eveniment live, însă uneori se întâmplă ca ora să nu fie cea mai potrivită, iar atunci vine la îndemână un televizor care poate înregistra prin USB pe un hard disk extern.
Iar când vine vorba de conexiunea la internet, aceasta poate deservi foarte bine un streaming al meciului oriunde în lume. Funcționalitatea este binevenită când utilizatorul este plecat de acasă. „Există modele care, în modul de așteptare, prin utilizarea unui tuner TV sau o unitate USB, permit streaming de spectacole către altă sursă, cum ar fi smartphone sau laptop, aproape oriunde în lume. Astfel, un fan al sportului respectiv nu trebuie să-și mai facă griji că pierde evenimentul“, mai spune Alexandru Gheorghiu.
În final, sunt echipamente capabile să transmită imaginea nu doar pe ecran, ci și pe dispozitive aflate pe aceeași rețea WiFi. Astfel, cineva se poate uita la meci, iar altcineva la emisiunea preferată. Și în aproximativ același mod funcționează și împărțirea imaginii pe ecran, astfel încât să poată fi urmărite două meciuri în același timp sau două programe diferite.
Despre ABC Data
ABC Data, cu peste 25 de ani de experiență, este singurul distribuitor regional de IT și electronice care operează direct pe opt piețe din Europa Centrală și de Est: România, Cehia, Estonia, Lituania, Letonia, Polonia, Slovacia, Ungaria. În România, filiala companiei este situată în București și condusă de o echipă de profesioniști români cu multă experiență, care acordă multă atenție partenerilor de afaceri. Echipa este condusă de Sergiu Lujanschi. În Europa Centrală și de Est, ABC Data oferă cea mai variată gamă de produse: peste 180.000 de produse, provenind de la peste 1.000 de branduri de renume. Compania lucrează regulat cu peste 13.000 de retaileri.
Compania asigură livrare rapidă în orice regiune din Europa Centrală și de Est, datorită localizării strategice a patru centre logistice. Unul dintre acestea se află în România. Astfel, prin colaborarea extinsă, partenerii noștri de afaceri se pot dezvolta sigur și rapid pe piața din România, dar și în toată regiunea Europei Centrale și de Est. Dovada calității serviciilor oferite de ABC Data o reprezintă cele șase premii EMEA Channel Academy pentru cel mai bun distribuitor din Europa Centrală și de Est, primite începând cu anul 2009. ABC Data a fost una dintre primele companii din Europa Centrală și de Est care s-au alăturat GTDC, o asociație importantă a celor mai mari distribuitori de IT din întreaga lume. În anul 2010, ABC Data a fost listată pentru prima dată la bursa din Varșovia.
12 septembrie 2016, București
Views: 0