1 din 4 clienți QuickMobile.ro alege să plătească online cu cardul

În 2015, un sfert dintre clienții QuickMobile.ro au ales să plătească online cu cardul. Ponderea acestei metode de plată (26%) a crescut semnificativ față de 2014, când se situa la 15%, și a fost de aproape trei ori mai mare comparativ cu media națională, care s-a situat la aproximativ 9%.

qmb

Astfel, anul trecut, 69% dintre clienţii QuickMobile.ro au ales plata ramburs, în timp ce 26% au optat pentru plata online cu cardul. De asemenea, 3% au optat pentru plata cu un Gift Card, iar restul de 2% pentru ordin de plată, Bitcoin sau PayPal.
„Ponderea mare a plăților făcute online cu cardul la QuickMobile.ro, comparativ cu media pe țară, arată că serviciile noastre se bucură de încrederea clienților. Rezultatele bune se datorează și faptului că am decis să încurajăm această modalitate de plată prin oferirea de transport gratuit și prioritate la livrare pentru toate comenzile achitate cu cardul”, a declarat Tudor Țiboc, General Manager QuickMobile.

12080278_1067904959888436_5363188970812244937_o
Reprezentantul companiei a mai subliniat, de asemenea, că în 2015 clienții QuickMobile au alocat sume mai mari cu peste 15% pentru plățile online cu cardul. Astfel, valoarea medie a unei tranzacții a ajuns anul trecut la 1.050 de lei, în creștere față de 2014, când a fost de 900 de lei.

Totodată, clienții nu au ezitat să facă plăți de valoare foarte mare cu cardul în magazinul online. Cel mai scump produs pentru care s-a folosit această medotă de plată în 2015 a fost un ceas inteligent Apple Watch în valoare de 79.999 de lei.

Statisticile retailerului mai arată că bărbații sunt mult mai dispuși să facă plăți online cu cardul. Astfel, din totalul clienților care au folosit această metodă de plată în 2015, 80% au fost bărbați, iar 20% femei. Datele arată că zilele în care clienții fac mai multe plăți online cu cardul sunt marți și miercuri.
În ceea ce priveşte categoriile de produse pentru care clienții QuickMobile.ro au făcut anul trecut plăți online cu cardul, cele mai populare trei au fost telefoanele, gadgeturile și accesoriile. Pe fiecare în parte, valoarea medie a tranzacției a fost: 1.600 de lei la telefoane, 700 de lei la gadgeturi, 100 de lei la accesorii.

„Pentru anul în curs mizăm pe o creştere şi mai mare a ponderii clienţilor care aleg să facă plata online cu cardul în magazinul nostru online. Credem că această tendinţă va fi susţinută nu doar de modul facil prin care se poate realiza tranzacţia, dar şi de creşterea gradului de încredere a românilor în această metodă de plată”, a încheiat Tudor Ţiboc.
Despre QuickMobile

După 11 ani de la înființare, QuickMobile a devenit cel mai mare specialist în tehnologie din România, datorită portofoliului extins și a disponibilității produselor în stoc.

QuickMobile.ro este unul dintre cele mai importante magazine online de telefoane, tablete, gadgeturi și accesorii din România, fiind completat de o rețea de puncte de vânzare în cele mai mari centre comerciale din țară.

Compania s-a extins pe piața internațională prin lansarea magazinului online QuickMobileShop.com, care livrează în toate cele 28 de state din cadrul Uniunii Europene. QuickMobile a externalizat operațiunile de service (reparație/înlocuire) către service-urile autorizate de producători, iar odată cu extinderea business-ului pe plan internațional, a lansat și platforma Service-Return.com, prin care clienții care solicită operațiuni de service o pot face simplu și rapid, oriunde din Europa.

Printre serviciile oferite de QuickMobile se numără Service Express (prioritate în service-urile autorizate și reparație în maxim cinci zile), 28 de zile drept de retur (de care beneficiază atât persoanele fizice, cât și cele juridice), plata securizată cu cardul, transport gratuit și prioritate la livrare pentru toate comenzile achitate cu cardul, împachetare premium, plata în rate fixe (fără dobândă prin Card Avantaj, Star BT și Bonus Card), deschiderea coletului la livrare, livrare rapidă prin Fan Courier (coletul ajunge în 24 de ore), Service Return cu transport tur-retur gratuit oriunde în Europa, Tax Free (clienții din zonele non-UE pot solicita restituirea TVA), plata prin Bitcoin, Shopping în Avanpremieră (prin care clienții pot beneficia de produse disponibile în exclusivitate în România pentru o anumită perioadă de timp), Gift Card (pentru cei care nu știu ce cadou să ofere), Reduceri de QuickEnd (promoții speciale în fiecare weekend), plata la livrare (se plătește doar la livrarea coletului) și Card de fidelitate LYONESS (cashback și shopping points la orice produs cumpărat).

București, 3 februarie 2016

Views: 7

Lasă un răspuns