White Image obține certificare în email deliverability, o activitate esențială pentru livrarea e-mailurilor în inbox, care capătă amploare în peisajul digital european și american

White Image, lider în soluții de automatizare și optimizare a proceselor de afaceri, primește certificare în email deliverability (Deliverability Fundamentals Certificate) din partea emailExpert.com, o asociație internațională independentă din domeniul e-mail marketing-ului. Această certificare reprezintă o recunoaștere a angajamentului și expertizei White Image în gestionarea campaniilor de email marketing, asigurând rata optimă de livrare în inbox și înțelegerea tuturor implicațiilor tehnologice din procesul de trimitere a emailurilor.1

White Image are în 2024 o rată medie de livrare a emailurilor în inbox de aproximativ 99.5% și aproximativ 30% rata de deschidere a acestora. 

La White Image consultanța de email deliverability este parte standard integrată în serviciile oferite, ținând cont că aceasta gestionează propria infrastructură de trimitere a emailurilor și aplică încă de la început toate măsurile necesare pentru a se asigura că emailurile ajung în proporție covârșitoare în inbox. 

„Certificarea în email deliverability vine să consolideze poziția White Image ca partener strategic pentru companiile care doresc să-și optimizeze și automatizeze procesele de afaceri și să se bucure de rezultate concrete prin campanii de email marketing. Într-un context în care email deliverability devine o activitate separată tot mai solicitată, această certificare demonstrează capacitatea noastră de a livra soluții complete și de înaltă calitate pentru clienții noștri, și optimizate ca și cost”, a declarat Andrei Georgescu, co-fondator White Image.

Pentru obținerea certificării au fost evaluate cunoștințele echipei White Image în tactici de configurare corectă a infrastructurii de trimitere a emailurilor, în strategii care să permită păstrarea unei bune reputații a expeditorilor de campanii în fața ISP-urilor, în tactici de a minimiza riscul de apariție în listele de adrese de email tip spam trap și de păstrare a integrității listelor de adrese de email în conformitate cu cele mai noi standard și practici în domeniu.

Email deliverability se referă la capacitatea companiei de a se asigura că email-urile ajung în inbox-ul destinatarilor în mod fiabil și consistent. Este un proces complex, care implică o serie de factori tehnici și de reputație, de la configurarea corectă a domeniilor de email, a IP-urilor, până la monitorizarea listelor de destinatari și a ratelor de deschidere. Succesul unei strategii bune de email deliverability influențează direct ratele de conversie.

„Email deliverability este o activitate din ce în ce mai specializată, care necesită o expertiză aprofundată și un set de instrumente și procese bine definite. Pe măsură ce email marketing-ul devine un canal critic pentru companii, livrabilitatea mesajelor a devenit o preocupare majoră pentru specialiștii în marketing digital. Vedem că apar la nivel european și în SUA tot mai multe companii specializate doar pe zona de email deliverability, o tendință care ne indică importanța acestui serviciu. Ne bucurăm că noi la White Image putem oferi servicii integrate și dispunem de instrumente care ne permit să asigurăm rezultate optime pentru toți partenerii noștri. Suntem aici să-i ajutăm să atingă randamente mai bune din investițiile în comunicarea prin email”, a adăugat Andrei Georgescu, co-fondator White Image.

Obținerea acestei certificări de către White Image demonstrează angajamentul agenției de a oferi rezultate excepționale în gestionarea campaniilor de email marketing ale clienților. Totodată, compania este încrezătoare că tot mai multe companii vor avea și mai mare încredere în puterea campaniilor de email marketing.

Views: 7

Lasă un răspuns