VXAO de la NVIDIA este disponibilă cu noul patch Rise of the Tomb Raider
Setarea grafică VXAO dezvoltată pentru tehnica ”Ambiental Occlusion” este acum disponibilă prin descărcarea patch-ului Rise of the Tomb Raider, alături de tehnologia HBAO+. În plus, noul patch oferă suport pentru DX12 în joc.
Tehnologia NVIDIA VXAO prezentă în Rise of the Tomb Raider este cea mai performantă soluție de ocluziune ambientală (AO) disponibilă pentru jocurile de pe PC în momentul de față. Noul algoritm oferă o calitate superioară a imaginii, un răspuns mai fluid al mIșcăriLor, un nivel al detaliilor superior și un plus de acuratețe comparativ cu soluțiile screen-space. VXAO funcționează aplicând tehnica de tip ”voxelization”, folosind capabilitățile geometrice ale arhitecturii Maxwell.
Mai multe detalii despre NVIDIA VXAO sunt disponibile în cadrul sesiunii Advanced Ambient Occlusion Methods for Modern Games din cadrul GDC 2016.
Advanced Ambient Occlusion Methods for Modern Games (prezentată de NVIDIA)
Andrei Tatarinov | Sr. Developer Technology Engineer, NVIDIA
Alexey Panteleev | Sr. Developer Technology Engineer, NVIDIA
Locație: Room 3014, West Hall
Data: Miercuri, 16 martie
Ora: 5:00pm – 6:00pm
Format: Sponsored Session
Track: Programming
Conferința va fi împărțită în două sesiuni și va acoperi două metode de ocluziune ambientală: HBAO+ Ultra, respectiv VXAO (cunoscută și sub denumirea Voxel Ambient Occlusion)
Patch-ul vine la pachet cu cel mai nou driver Game Ready, WHQL (354.61).
http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/99512/en-us
Cea mai nouă versiune de Reviewer Guide este disponibilă aici: www.nvidia-press.com
Despre NVIDIA
Încă din 1993, NVIDIA (NASDAQ: NVDA) a lansat o serie de tehnologii în domeniul procesării vizuale. Tehnologiile companiei schimbă în mod substanțial modul de interacțiune cu display-urile – pentru o varietate de utilizatori, de la pasionații de gaming, la oamenii de știință. Mai multe informații sunt disponibile pe paginile http://nvidianews.nvidia.com și http://blogs.nvidia.com.
Luni, 14 martie 2016 – NVIDIA
Views: 0