TikTok anunță parteneriatul cu Romanian Creative Week: Show-urile de modă de la Iași se vor vedea anul acesta pe platformă

TikTok a devenit rapid canalul principal pentru creatori de conținut fashion, designeri și stiliști din întreaga lume care colaborează, prezintă stiluri unice, creează următoarele trenduri importante și le reinventează pe cele consacrate. TikTok este o platformă cu un impact real pe scena fashion, în timp ce susține comunitățile locale și creează experiențe autentice, așa că săptămâna aceasta anunță parteneriatul cu Romanian Creative Week, care are loc în perioada 19-28 mai la Iași, pentru a oferi comunității de pe TikTok ocazia să intre în universul RCW.

Prin parteneriatul cu Romanian Creative Week, TikTok le va oferi pasionaților de modă și artă de pe platformă oportunitatea să urmărească show-urile de pe catwalk-ul din Iași și să descopere creațiile designerilor consacrați și emergenți care vor lua parte la cea de-a XV-a ediție a Romanian Fashion Week. Astfel, în weekend-ul 26-28 mai, comunitatea TikTok va putea să urmărească LIVE show-urile de modă din cadrul Romanian Fashion Week și să se bucure de experiența unei prezentări de modă în adevăratul sens al cuvântului.

Comunitatea românilor pasionați de fashion și artă de pe TikTok va putea urmări cele trei zile de show-uri de modă LIVE pe contul @romaniancreativeweek, în timp ce hashtag-urile #rcw, #rcw23 și #romaniancreativeweek vor reuni cele mai importante noutăți și momente din universul RCW23.

Cătălin Alionte, directorul Romanian Creative Week:

„Ne bucurăm să continuăm parteneriatul cu TikTok și în 2023, când Romanian Creative Week este evenimentul care adună la un loc cele mai multe industrii creative, 11 la număr, la nivel european, conform European Union Intellectual Property Office. Credem că este important să susținem tot ceea ce înseamnă artiști locali, creativi din zone precum Ars&Crafts, New Media, Design, Dans, Muzică, Innovation & Digital, Film, prin intermediul TikTok, cea mai importantă și dezvoltată comunitate. Sperăm ca publicul să se bucure de cele zece zile alături de RCW, eveniment care adună, în acest an, peste 100 de evenimente și 1.000 de artiști români și străini”. 

În plus, creatorii de conținut Lorena Vișan @lorevsn și Louis Florea @louismflr îi vor conduce pe iubitorii de fashion de pe TikTok în culisele show-urilor de modă, oferindu-le astfel acces pentru prima dată la conținut exclusiv din spatele cortinelor, unde vor face cunoștință și vor interacționa cu unii dintre cei mai importanți designeri de pe scena modei locale.

În ultimii ani, creatori și branduri de fashion deopotrivă au captat imaginația prin clipuri unice și au dat startul unor trenduri în modă complet noi pe TikTok. La rândul ei, comunitatea TikTok a folosit platforma pentru a-și arăta entuziasmul față de conținutul fashion, hashtag-uri precum #GRWM (Get Ready with Me) sau #OOTD (Outfit of The Day) cumulând peste 200 de miliarde de vizualizări pe platformă. Creativitatea reprezintă inima TikTok, iar fashion-ul reprezintă o bună parte din aceasta, astfel că TikTok este încântată să aducă magia RCW pe platformă și să prezinte comunității fashion din România și nu numai emoția de pe catwalk-ul de la Iași.

Views: 0

Lasă un răspuns