Telekom Romania lansează campania #FanEdituriRomânești, prin care susține editurile autohtone și încurajează lectura

Telekom Romania lansează campania de susținere a editurilor autohtone, #FanEdituriRomânești, cu scopul de a le ajuta pe acestea să se adapteze mai ușor noii realități marcate de pandemia de COVID-19. Totodată, Telekom dorește să stimuleze interesul pentru lectură în rândul publicului larg, familiarizându-l cu noi titluri și autori din diverse domenii precum cel al psihologiei, dezvoltării personale și economiei.

Gândită în contextul promisiunii Telekonomie, campania #FanEdituriRomânești se va desfășura pe o perioadă de 12 săptămâni, între 12 noiembrie 2020 – 4 februarie 2021 și va continua demersul Telekom Romania de a ajuta toți românii, persoane fizice sau antreprenori, să taie doar costurile si să se bucure de aceleași beneficii. În această perioadă dificilă, misiunea Telekom este aceea de a veni cu soluții smart pentru casele și afacerile românilor, pentru a-i susține să treacă peste greutăți și griji. Astfel, pe lângă suportul oferit editurilor, campania va reprezenta o modalitate simplă și rapidă de a salva timp și bani de către cei interesați să descopere sau să aprofundeze informații utile din domenii diverse, să-și îmbogățească cunoștințele prin descoperirea celor mai importante idei din cele mai interesante cărți ale momentului, totul într-o manieră 100% gratuită.

„Perioada aceasta marcată de incertitudini a fost foarte dificilă pentru toate afacerile, indiferent de dimensiunile lor, iar firmele locale s-au văzut nevoite să găsească noi modalități prin care să-și continue activitatea. Este și cazul editurilor, care nu au mai putut participa la târgurile de carte și și-au mutat activitatea în online cu promoții și reduceri speciale pentru a reuși să atenueze efectele crizei pandemiei de COVID-19. Prin acest parteneriat, Telekom dorește să își exprime susținerea atât pentru edituri, cât și pentru cititorii care, astfel, vor putea redescoperi bucuria lecturii și afla informații utile și deosebit de interesante, totul într-un mod cât mai simplu și rapid”, a declarat Ruxandra Vodă, Corporate Communications Director, Telekom Romania.

În campania #FanEdituriRomânești, Telekom Romania va promova pe paginile sale de socializare 12 titluri ale unor edituri românești precum Litera, Paralela 45 și Curtea Veche. Totodată, pentru a stimula interesul pentru lectură al românilor, Telekom va realiza o serie de execuții video, fiecare aducând informații despre o carte și editura sub care a fost lansată. În plus, pentru a-i răsplăti pe cei care se alătură campaniei și urmăresc video-urile de promovare a cărților, compania va organiza pe toată perioada campaniei un concurs online. Cei care răspund corect și îndeplinesc condițiile de participare au șansa de a câștiga cărți în care cu siguranță vor găsi o serie de sfaturi utile pentru dezvoltarea lor personală și profesională.

Având, printre altele, scopul de a oferi, prin acțiuni comune, un sprijin real în depășirea provocărilor pe care le întâmpină mediul de afaceri autohton, campania #FanEdituriRomânești se alătură seriei inițiativelor Telekom Romania de susținere a afacerilor românești deschisă prin campania #FanAfaceriMici.

Views: 0