Telekom anunţă noile beneficii MagentaONE şi aduce în prim-plan personajul-erou al campaniei de toamnă – Tatăl

  • Telekom Romania prezintă noile beneficii ale ofertei MagentaONE, printr-un concept unic de comunicare – Taţii #1
  • În această toamnă, MagentaONE vine cu un conţinut TV de sport exclusiv, telefoane Samsung la super preţ şi internet mobil 4G, cu un bonus de 36GB, plus vouchere de până la 400 lei pentru produse Samsung
  • Două noi functionalitati, „Pauză şi continuare” şi „Program de la început”, sunt disponibile pentru Televiziunea Interactivă IPTV

Oferta MagentaONE_Date4G

Telekom Romania Communications anunţă un nou set de beneficii pentru ofertele integrate fix-mobil, lansate în urmă cu doi ani în Romania, prin intermediul unei campanii de comunicare pentru pachetele MagentaONE, al cărei concept inovator aduce în prim-plan tatăl, în rolul eroului, atunci când vine vorba despre distracţie şi comunicare în familie. Campania, care se desfăşoară sub numele Taţii #1, îndeamnă toţi taţii din România să utilizeze MagentaONE pentru a se bucura alături de familiile lor de cea mai bună experienţă integrată de divertisment şi comunicare.

Oferta MagentaONE_Telefoane

“Tatăl a fost, este şi va fi întotdeauna modelul de urmat în familie, inginerul-şef care poate rezolva orice problemă tehnică din casă, principalul consultant atunci când vine vorba despre achiziţiile legate de tehnologie. În acest context, credem că a sosit momentul să evidenţiăm toate aceste aspecte în mod public şi să ne arătăm aprecierea faţă de taţi. Telekom Romania susţine rolul taţilor în familie prin intermediul ofertei MagentaONE, oferind o gamă largă de beneficii pentru fiecare membru al familiei”, au declarat reprezentanţii Telekom Romania.

Poziţionarea campaniei MagentaONE susţine taţii din România să devină Taţii #1, campania incluzând beneficii şi stimulente pe cele două direcţii majore: divertisment TV şi servicii mobile.

Astfel, serviciile TV se bazează în special pe conţinut de sport exclusiv, toate meciurile din cadrul UEFA Champions League putând fi vizionate numai cu televiziunea de la Telekom, şi pe noi funcţii interactive. Cu noile caracteristici ale televiziunii interactive – Pauză şi continuare şi Program de la început – clientul are posibilitatea de a pune pauză la conţinutul TV live, continuând programul când doreşte, şi opţiunea de a vedea de la început evenimente difuzate în acel moment. Oferta MagentaONE include 6 luni de abonament TV gratuit.

Oferta MagentaONE_Televiziune

Suplimentar, oferta MagentaONE include un voucher de până la 400 lei pentru achiziţionarea de echipamente Samsung de la www.telekom.ro, plus alte beneficii pentru comenzi plasate online.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii inovatoare, fixe şi mobile, pentru o comunitate extinsă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom Romania și-a consolidat poziția de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C pentru companiile din România.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.000 angajați la nivel mondial.

Telekom Romania Communications – 8 septembrie 2016

Views: 0

Lasă un răspuns