Studiu OPPO: 70% dintre români folosesc smartphone-ul pentru a asculta muzică atunci când fac sport, iar 40% pentru a monitoriza numărul de calorii arse

  • Alergarea conduce la capitolul sporturilor practicate în care telefonul acompaniază respondenții, cu 57% din răspunsuri

70% dintre români folosesc smartphone-ul pentru a asculta muzică atunci când fac sport, 60% își măsoară astfel distanța parcursă și viteza, iar 40% apelează la device pentru a monitoriza numărul de calorii arse, potrivit unui sondaj realizat de OPPO pe un eșantion relevant național de 1.376 de respondenți.

Cele mai populare sporturi practicate de respondenți sunt Alergarea, cu 56.24%, și Fitness-ul, cu 40.78%. Podiumul este completat de Cardio, cu 28,68%.

38.97% dintre respondenți folosesc telefonul, în diferite scopuri, atunci când fac sport. Dintre cei care practică sporturi, 32.22% folosesc un smartphone în timpul sesiunilor de activități de 2-3 ori pe săptămână. În acelați timp, 29.05% dintre respondenți folosesc device-urile zilnic, când fac sport, iar 22.91% săptămânal.

În general, ca materiale media pe care respondenții le accesează prin intermediul smartphone-ului, topul este condus de muzică, ascultată de mai bine de 8 din 10 respondenți, filme și seriale, urmărite de 53.27% dintre respondenți și eBooks, pentru 23.95% dintre respondenți.

OPPO este implicat activ în sport, promovează un stil sănătos de viață și este și partener oficial al UEFA pentru mai multe competiții gestionate de forul fotbalistic, inclusiv UEFA Champions League, Supercupa UEFA, finala UEFA Futsal Champions League și finala UEFA Youth League, pentru următoarele două sezoane.

Această nouă colaborare extinde parteneriatele sportive existente și ambițiile OPPO de a inspira și implica utilizatorii pasionați de sport. Producătorul de smartphone-uri este deja în al patrulea an de parteneriat cu Wimbledon și Roland Garros și este și partener global al Consiliului Internațional de Cricket (ICC).

Studiul OPPO a fost realizat pe un eșantion relevant național de 1.376 respondenți, între 12 și 21 septembrie 2022. Eșantionul studiat reproduce din punct de vedere al principalelor caracteristici structura socio-demografică a populaţiei utilizatorilor de Internet din România, de peste 18 ani.

Views: 0

Lasă un răspuns