Strategia Euroweb în 2016
Euroweb România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de telecomunicații, specializat în furnizarea de soluții de business IT&C dedicate segmentului B2B, anunță o schimbare de strategie pentru 2016 centrată pe oferirea de soluții și servicii IT&C în zonele de cloud, centre de date și securitate.
„Planurile noastre sunt ca în trei ani, 15% din veniturile totale ale Euroweb să fie generate de soluțiile și serviciile IT&C dedicate segmentului de business în zone precum cloud, centre de date și securitate”, spune Nazmi Çağlar Bölük, CEO Euroweb România, menționând că schimbarea are loc pe fondul încetinirii ritmului de creștere al pieței de telecomunicații, la aproximativ 2%, în comparație cu cel al pieței de IT, care avansează cu circa 10 – 15% anual.
Această tendință se regăsește și la nivelul pieței, în măsura în care un număr tot mai mare de operatori telecom se folosesc de expertiza și poziția pe care deja o au pe piață, dar și de importanța în creștere pe care companiile o acordă domeniului IT pentru a vinde servicii IT, pe lângă clasicele servicii de voce și date. Astfel, mai mulți operatori au achiziționat recent companii de IT pentru a-și crește prezenta pe segmentul serviciilor IT&C. În plus, în ceea ce privește clienții, un număr în creștere de companii acordă o importanță mai mare CIO-ului, căruia îi conferă putere de decizie atât asupra zonei de IT, cât și asupra segmentului telecom
„Pentru noi, traiectoria de creștere a industriei IT&C, atât în România cât și în alte piețe emergente, face ca acest domeniu să fie foarte atractiv. De asemenea, datorită stadiului incipient de dezvoltare a pieței, structura industriei IT&C din România este mai deschisă decât cea a sectorului de telecomunicații. Luând în considerare aceste lucruri, cred că avem mai multe oportunități de a crea situații win-win cu partenerii și clienții noștri”, mai spune Nazmi Çağlar Bölük.
Referitori la planurile Euroweb pentru 2016, acestea vizează o creștere de peste 5% a veniturilor și majorarea numărului de clienți cu peste 10%, depășind 1.200 de clienți.
„Un rol semnificativ în business-ul Euroweb îl va avea anul acesta regiunea de vest a țării. Vom crește prezența în Timișoara și Cluj-Napoca și vom încheia parteneriate cu integratori de sisteme pentru a ne extinde și în alte orașe în care Euroweb nu are o prezență directă prin reprezentanți de vânzări”, mai spune Nazmi Çağlar Bölük.
Investițiile în rețea vor continua și în 2016, Euroweb estimând că va aloca până la 12% din venituri pentru extinderea rețelei. Euroweb este printre puținii furnizori de pe piața locală care deține patru puncte cross border, ca parte a infrastructurii sale. Rețeaua națională Euroweb se întinde pe 2.000 Km de fibra optică, deținută, închiriată, sau asupra căreia are drept permanent de folosință. Prin Euroweb, clienții au acces la rețele metropolitane în toate marile orașe precum București (peste 1.000 km de cabluri de fibră optică), Timișoara, Suceava, Brașov, Tg Mureș, Sibiu, Constanța, Craiova, Ploiești, Oradea și Bacău.
Despre Euroweb
Euroweb România este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de telecomunicații. Compania este specializată în furnizarea de soluții de business IT&C dedicate segmentului B2B.
Euroweb are în prezent 80 de angajați și dispune de centre operaționale în București, Timișoara, Cluj-Napoca și Iași, care deservesc peste 1.100 de clienți din segmente precum: financiar-bancar, servicii, producție și telecomunicații.
Începând cu anul 2010, acționarul principal al Euroweb România S.A. este TT International Holdings BV, parte a grupului Turk Telekom care deține cea mai mare infrastructură de telecomunicații din regiune.
București – 01 martie 2016 – Euroweb România
Views: 0