Startup-ul RepsMate intră pe segmentul clienților mari și mizează pe creșterea veniturilor, la 1 milion de euro, până la sfârșitul anului
- Noi parteneriate în segmentul clienților de dimensiuni mari – rețeaua de clinici Regina Maria și eMag
- Creștere de 4 ori în primul semestru, la venituri recurente anuale de 50.000 de euro
- Calibrarea soluției pentru procedurile de protecție a consumatorilor și de calitate, adaptate marilor clienți
- Parteneriat cu Microsoft – soluția accesibilă prin marketplace și înrolare în programul Microsoft for Startups, care permite acces la surse de finanțare pentru dezvoltare
- Rundă de finanțare bridge, deschisă pe Ronin, până la finalul lunii septembrie 2022
RepsMate, startup-ul a cărui platformă unică permite creșterea prin automatizare a calității în departamentele de vânzări și de suport, a început implementarea soluției la parteneri de dimensiuni mari. Primii clienți din această categorie sunt rețeaua de clinici Regina Maria și eMag. Alte noi, proiecte aflate în diferite stadii de evoluție, implică extinderea în noi verticale, cum sunt telecomunicații, BPO (Business Process Outsourcing), banking.
În prima jumătate a anului 2022, adoptarea soluției de către cinci clienți de dimensiuni medii a contribuit la creșterea de 4 ori a veniturilor recurente ale RepsMate, până la nivelul a 50.000 euro anual. În prezent peste 300.000 de conversații sunt procesate lunar.
Platforma, orchestrată cu ajutorul inteligenței artificiale, include un modul de transcriere a conversațiilor în text și unul de interpretare a emoțiilor și oferă în timp real alerte pentru situații critice pentru a se iniția acțiuni imediate. De asemenea, se identifică zone care pot crește substanțial performanța reprezentanților și calitatea răspunsului la nevoile clienților, dar și nivelul de satisfacție al clienților. Soluția oferă posibilitatea de a monitoriza 100% calitatea apelurilor și de a preveni reclamațiile.
Echipa RepsMate a lucrat în ultimele trei luni la calibrarea soluției pentru clienții de dimensiuni mari, care necesită în plus elemente stricte de conformitate, proceduri specifice privind protecția consumatorilor și, respectiv, a datelor. De asemenea, este în plin proces de extinderere multi-channel, prin integrarea de noi canale, de e-mail și chat, pe lângă cel de voce.
“Suntem într-o etapă de dezvoltare accelerată susținută de proiectele mari, care implică mulți operatori și peste 800.000 de conversații pe lună. Feed-back-ul primit este bun, în mod special în privința posibilității de a analiza obiectiv mii de call-uri, de a crește calitatea și capacitatea de răspuns personalizat a agenților, în vreme ce timpul de training se reduce substanțial și, în consecință, și costurile”, spune Alin Roșca, co-founder și CEO al RepsMate.
Pentru calibrarea soluției, RepsMate a folosit peste 2.000 de ore de conversații în cadrul modulului de voce și alte 1.500 de ore de conversații pentru identificarea și etichetarea emoțiilor împreună cu specialiști în psihologie și tehnologie. Rezultatul obținut este o platformă cu rol multiplu – monitorizare și raportare a interacțiunii cu clienții, coach în timp real pentru agenții de vânzari sau de suport, onboarding și training pentru noi membri.
O altă etapă de dezvoltare a RepsMate o constituie parteneriatul cu Microsoft, pe două linii mari de acțiune. Pe de o parte, listarea în marketplace, care face accesibilă platforma pentru noi clienți, pe de altă parte, integrarea în proiectul Microsoft for Startups, care oferă posibilități de finanțare pentru dezvoltarea de noi facilități.
Până la sfârșitul anului, echipa RepsMate va continua cu noi implementări la clienți de dimensiuni mari. În plus, derulează până la sfârșitul lunii septembrie 2022 o rundă de finanțare bridge, pe platforma Ronin, cu scopul de a crește echipa pentru acomodarea creșterilor de volume și va pregăti o nouă rundă de finanțare seed, până la finalul anului acesta, pentru a susține dezvoltarea pe noi piețe.
Views: 0