Specializat, util si profitabil: Kaspersky Lab lanseaza un nou program pentru parteneri

Companiile le solicita furnizorilor de securitate IT solutii si servicii specializate in domeniul securitatii cibernetice, care sa raspunda unor nevoi specifice – de la securitate cloud hibrid, la apararea impotriva atacurilor directionate si protectia retelelor industriale. Pentru a raspunde acestor asteptari, Kaspersky Lab a lansat un nou program global de parteneriat: „Kaspersky United”. Acest program le permite partenerilor Kaspersky Lab – inclusiv distribuitorilor, furnizorilor de servicii si integratorilor de sisteme – sa se concentreze pe vanzarea serviciilor Kaspersky Lab si a produselor care corespund propriilor specializari. De asemenea, acestia vor primi acces la instrumentele de training, vanzari si marketing si vor beneficia de o noua schema transparenta de stimulente financiare.

Conform unui sondaj Kaspersky Lab, cand vine vorba de securitatea cibernetica, complexitatea infrastructurii IT este factorul care pune cea mai mare presiune pe cei aflati in functia de CISO[1] (Chief Information Security Officer). Complexitatea extinde suprafata de atac – face ca protectia fiecarui aspect al infrastructurii sa fie si mai dificila, deoarece necesita masuri specifice de securitate cibernetica. In consecinta, s-ar putea ca furnizorii de servicii de securitate cibernetica sa fie nevoiti sa aiba cunostinte aprofundate in anumite domenii, pentru a le oferi clientilor solutii si servicii specializate de securitate IT.

Prin intermediul programului Kaspersky United, partenerii pot mentine si monetiza specializarile lor pe diferite niveluri (Registered, Silver, Gold si Platinum) intr-unul sau mai multe domenii: in functie de solutie (securitate cloud hibrid, gestionarea amenintarilor si aparare sau prevenirea fraudei) sau in functie de servicii, cum ar fi partenerii MSP (furnizori de servicii administrate), furnizorii de servicii administrate de detectare si raspuns sau centre de instruire autorizate.

Certificarea a diferite abilitati sau tehnici poate, de asemenea, ajuta partenerii sa impulsioneze vanzarile, demonstrandu-le clientilor ca sunt experti in domeniile lor de activitate.

 „Transformam reteaua de vanzari pentru a raspunde asteptarilor clientilor, avand in vedere noile oferte de servicii si modele de afaceri”, spune Bogdan Pismicenco, Territory Sales Manager Romania, Bulgaria si Republica Moldova, la Kaspersky Lab. „De exemplu, integratorii de sisteme au creat centre operationale de securitate in centrele lor de date si le ofera ca servicii. Vedem, de asemenea, companii care se specializeaza in zone de nisa, in servicii foarte specifice, cum ar fi platformele de informatii privind amenintarile. Mai vedem tot mai multi clienti mici si mijlocii care se indreapta spre un model de outsourcing IT si cresterea afacerilor MSP, in acest context. Pentru a ajuta canalul de vanzari sa functioneze eficient, trebuie sa tinem seama de aceste tendinte si sa cream conditii in care fiecare dintre partenerii nostri va gasi oportunitati sa se dezvolte si sa puna la dispozitia clientilor cele mai bune solutii si servicii. Este ceea ce vrem sa realizam prin intermediul Kaspersky United.”

In cadrul programului, partenerii vor primi, de asemenea, suport extins si alte avantaje de la Kaspersky Lab, incluzand:

  • recompense financiare substantiale, inclusiv reduceri importante in avans, reduceri suplimentare la indeplinirea obiectivelor de business, fonduri de dezvoltare de marketing
  • Reduceri de pana la 20%, pentru parteneri specializati
  • Suport pre-sales prioritar si suport pentru implementare
  • Instrumente de marketing si vanzari
  • Materiale informationale, sesiuni de formare online si offline si workshop-uri

In urmatoarea etapa a programului, Kaspersky Lab va actualiza portalul pentru parteneri, unde pot fi gasite o varietate de informatii valoroase, cum ar fi whitepapers, comparatii cu concurenta si certificari. Partenerii noi vor avea acces la training-ul Partner Onboarding si la resursele necesare pentru a le asigura tot ce au nevoie ca sa inceapa sa vanda cat mai repede.

„Subiectul securitatii cibernetice este unul sensibil in aceasta perioada, iar partenerii fac eforturi foarte mari sa fie up-to-date. Programul Kaspersky United ne vor ajuta sa ne diferentiem in piata si sa livram solutii competente la cel mai inalt nivel, demonstrand partenerilor de business expertiza noastra in acest domeniu. Instrumentele pe care le pune la dispozitie si abordarea user-friendly, specifica pentru Kaspersky Lab, ne vor ajuta cu siguranta sa ne pastram statutul de distribuitor premium al acestor solutii in Romania”, adauga Bogdan Albu, Software Business Development Manager la Alef Distribution RO.

Kaspersky United este disponibil incepand cu 1 ianuarie 2019. Pentru a deveni partener Kaspersky Lab sau pentru a obtine o specializare, va rugam sa vizitati portalul.

[1] Raportul Kaspersky Lab «What It Takes to Be a CISO: Success and Leadership in Corporate IT Security», 2018.

23 ianuarie 2019 – Kaspersky Lab

Views: 0