Sonos și The North Face încheie un parteneriat și îi invită pe fani să exploreze experiențele auditive oferite de natură

Chiar în timpul sezonului de drumeții și camping, cele două branduri globale încheie un parteneriat pentru a le oferi exploratorilor și iubitorilor de călătorii posibilitatea de a experimenta sunetul naturii, prin conținut exclusiv disponibil pe Sonos Radio.

Santa Barbara, Calif. – 27 iulie 2021 – Pentru a sărbători Sonos Roam™, boxa inteligentă ultra-portabilă construită pentru a oferi sunet extraordinar atât acasă, cât și în orice aventură, Sonos și The North Face lansează un parteneriat complex care oferă un mod cu totul nou în care utilizatorii pot experimenta unele dintre cele mai epice aventuri în natură. Inspirat din istoria unică a celor două branduri, în domeniul experiențelor audio și, respectiv, a explorării naturii, parteneriatul se va concretiza în această vară, în mai multe moduri inedite. 

„Odată cu adăugarea lui Roam – prima noastră boxă cu adevărat portabilă – la familia de produse ne-am dorit și un partener care să ne ajute să spunem povestea experiențelor de ascultare oriunde și oricând, într-un mod autentic și accesibil. Uitându-ne la brandurile care ne inspiră să ieșim și să explorăm lumea din jurul nostru, am știut că The North Face se potrivește perfect, din postura sa de brand de de prestigiu în domeniul aventurilor în aer liber, cu o istorie bogată în zona de explorare”, a declarat Pete Pedersen, VP Marketing, Sonos.

Parteneriatul va prinde viață, în primul rând, prin realizarea unui post de radio exclusiv pe Sonos Radio: Never Stop Exploring. Cu nouă peisaje sonore diferite obținute din înregistrări realizate pe teren în timpul filmărilor unora dintre cele mai spectaculoase aventuri marca The North Face, Never Stop Exploring îi invită pe fani să aducă sunetele expedițiilor din natură chiar în casele lor. Create de compozitorul și artistul instrumentist Mikael Jorgensen din formația Wilco, câștigătoare a premiului Grammy, peisajele sonore oferă un sunet original combinat cu ritmuri complet noi, pentru a-i duce pe ascultători într-o călătorie în jurul lumii – din Alaska în Peru, Etiopia, până la Japonia și în multe alte destinații.

Operele muzicale conțin și narațiunile unor sportivi de talie mondială precum Alex Honnold, Hilaree Nelson, Matty Hong, Emily Harrington și mulți alții, iar noul post Sonos Radio le va oferi ascultătorilor o oportunitate unică de a pătrunde „în culise” și de a se transpune, prin intermediul unor experiențe de audiție premium, în mijlocul acestor incredibile expediții.

„Ceea ce am reușit cu postul Never Stop Exploring de pe Sonos Radio este mult mai mult decât să oferim sunet reinventat în sine. Creativitatea lui Mikael Jorgensen, combinată cu deschiderea sportivilor care povestesc experiențele lor, ne-a permis să creăm ceva cu adevărat aventuros din punct de vedere sonor, oferind fanilor și entuziaștilor care practică sport în aer liber o experiență de ascultare cu adevărat imersivă ”, a declarat Dmitri Siegel, VP Content, Sonos Radio.

„Itinerariul” stației radio Never Stop Exploring include:

● „Thanks for the Beta” care surprinde sunetele din zona High Sierra, California, alături de Alex Honnold și Emily Harrington

● „Skiing Lhotse” care include sunete surprinse în Himalaya, cu Hilaree Nelson

● „Sawanobori”, ce oferă experiența audio din Shomyo Falls, Japonia, cu Matty Hong și James Pearson

● „Dirty Gnar Gnar” cu sunetele de pe Muntele Poi și Muntele Kenya cu Alex Honnold și Cedar Wright

● „Sending El Cap” care surprinde sunetele din El Capitan, California, cu Emily Harrington

● „Towers of Tigray” le aduce fanilor sunetele Etiopiei, alături de James Pearson

● „Life Coach, Alaska” ce surprinde sunetele din Ruth Gorge, Alaska, alături de Alex Honnold și Renan Ozturk

● „Pitumarca”, cu sunetele din Peru, alături de Nina Williams

● „Expedition Antarctica” care oferă experiența auditivă din Queen Maud Land, cu Alex Honnold, Cedar Wright și Savannah Cummins

„În ultimii mai bine de 50 de ani, am fost partenerii unora dintre cei mai mari sportivi din lume, în drumul lor spre a-și atinge obiectivele, dar și pentru a inspira următoarea generație de exploratori”, a declarat Steve Lesnard, Global VP of Marketing and Product, The North Face. „Ceea ce realizăm prin parteneriatul nostru cu Sonos este o direcție nouă de storytelling, alături de un brand care împărtășește atât de multe dintre valorile noastre.”

Never Stop Exploring are premiera astăzi pe Sonos Radio și Mixcloud. Sonos Radio este disponibil în 16 țări din întreaga lume: Statele Unite, Canada, Marea Britanie, Germania, Franța, Italia, Suedia, Irlanda, Țările de Jos, Australia, Noua Zeelandă, Belgia, Austria, Elveția, Norvegia și Danemarca.

Views: 0