Samsung Electronics este prezent în topul primelor 5 mărci globalepentru al cincilea an consecutiv, cu o valoare de brand de 100,8 miliarde de dolari
Samsung a fost recunoscut pentru poziția sa de lider în domeniul inteligenței artificiale
și pentru experiențele conectate îmbunătățite
Samsung Electronics Co., Ltd. a anunțat că a fost recunoscut de Interbrand, o companie globală de consultanță în domeniul brandurilor, ca brand „Global Top 5” pentru al cincilea an consecutiv. Interbrand publică în fiecare an lista sa cu „Cele mai bune branduri globale”, iar lista din acest an a arătat că valoarea brandului Samsung a ajuns la 100,8 miliarde de dolari și a crescut cu 10% față de anul precedent.
Creșterea semnificativă a valorii de brand a Samsung Electronics a fost determinată de creșterea gradului de implicare în discuția despre AI la nivel de industrie și societate, în special poziționarea sa ca lider în zona de adopție AI pe dispozitivele din portofoliu și de competitivitatea în sectorul semiconductorilor. De la prima sa clasare în top cinci în 2020, Samsung Electronics a înregistrat o creștere impresionantă de 62% de-a lungul a patru ani și rămâne singura afacere asiatică în topul celor mai bune cinci branduri la nivel global.
„Creșterea semnificativă a brandului din acest an este rezultatul direct al abordării noastre holistice față de inteligența artificială și al eforturilor de a pune această tehnologie puternică în mâinile utilizatorilor Samsung din întreaga lume”, a declarat YH Lee, președinte și director al Biroului Global de Marketing al Samsung Electronics. „În continuare, ne vom concentra și mai mult asupra calităților pe care utilizatorii noștri le apreciază și le așteaptă”.
Companie recunoscută pentru adopția tehnologiei AI pe dispozitive, experiențe conectate îmbunătățite și leadership în domeniul AI
Potrivit Interbrand, evaluarea Samsung Electronics a fost influențată pozitiv de următoarele:
- Implementarea tehnologiilor AI în produsele-cheie și poziția de lider pe piața AI pe dispozitive
- Experiențe conectate îmbunătățite prin intermediul platformelor și produselor bazate pe inteligență artificială
- Poziția de lider în domeniul AI bazată pe competitivitatea sa în sectorul semiconductorilor
- Implementarea unei strategii de brand coerente pe piața globală
- Angajament continuu pentru un viitor mai sustenabil.
În acest an, sub viziunea „AI for all”, Samsung își extinde portofoliul de produse integrate cu tehnologii AI pentru a îmbunătăți experiențele clienților. Odată cu lansarea seriei Galaxy S24, Samsung a fost lider în domeniul AI pe zona de dispozitive mobile. De asemenea, a lansat televizoare AI echipate cu procesoare AI și upscaling AI, introducând în același timp electrocasnice Bespoke AI care îmbunătățesc viața de zi cu zi a utilizatorilor.
Compania extinde ecosistemul SmartThings pentru a oferi o experiență de conectivitate unificată, permițând nu doar integrarea propriilor produse, ci și a diverselor dispozitive terțe. Această integrare oferă beneficii substanțiale care merg dincolo de un confort sporit, inclusiv conservarea energiei și îngrijirea familiei.
În calitate de lider în industria semiconductorilor, Samsung investește substanțial în cercetare și dezvoltare pentru a răspunde cererii în creștere de inteligență artificială și – cu produse inovatoare de memorie precum DDR5, GDDR7, HBM3E, LPDDR5X, 9th Gen V-NAND, Exynos SoC, senzor de imagine de înaltă rezoluție – răspunde în mod proactiv nevoilor de inteligență artificială pe server și pe dispozitiv.
În ceea ce privește strategia de brand, compania a fost recunoscută pentru furnizarea de valori de brand coerente și pentru construirea relațiilor autentice cu clienții.
În plus, Samsung se concentrează pe implementarea activităților și inițiativelor ecologice prin adoptarea diferitelor materiale reciclate într-o gamă largă de categorii de produse. Compania a participat la inițiative globale și a colaborat cu lideri din industrie, concentrându-se pe obiective precum reducerea emisiilor de carbon asociate cu utilizarea dispozitivelor. Eforturile de sustenabilitate ale Samsung Electronics, precum și promovarea unei culturi corporative diverse au primit, de asemenea, evaluări pozitive.
Eforturile recunoscute ale companiei Samsung în fiecare divizie de afaceri
Mobile
- Lider în era inteligenței artificiale mobile cu Galaxy AI după lansarea seriei Galaxy S24
- Îmbunătățirea Galaxy AI prin experiența unică a dispozitivelor pliabile Galaxy Z Fold6 și Z Flip6
- Consolidarea poziției de lider în domeniul sănătății cu inteligență artificială prin lansările Galaxy Ring și a noii serii Galaxy Watch
Rețele
- Consolidarea poziției de lider în rețelele de acces radio virtualizate (vRAN) și Open RAN
- Conducerea standardizării tehnice a 6G
- Inovarea constantă a tehnologiilor pentru a susține diverse cazuri de utilizare 5G, inclusiv streaming și jocuri
- Consolidarea parteneriatelor cu companiile client și comunicarea aspectelor legate de sustenabilitate ale tehnologiei de rețea Samsung
Afișare vizuală
- Consolidarea poziției de lider global pe piețele TV și soundbar
- Inovație constantă cu produse precum televizoarele AI, ecranele MICRO LED și Music Frame
- Inovarea experienței de vizionare cu tehnologii de ultimă oră, inclusiv AI upscaling și Active Voice Amplifier Pro
- Poziționarea ca partener principal de jocuri prin diverse parteneriate
- Consolidarea securității și a confidențialității prin Samsung Knox
Electrocasnice
- Menținerea poziției de lider global în categorii precum frigiderele și mașinile de spălat prin inovarea constantă a produselor și capacități avansate de inteligență artificială
- Oferirea de valoare și experiență centrată pe client prin intermediul electrocasnicelor Bespoke AI
- Îmbunătățirea accesibilității cu Auto Open Door și controlul vocal Bixby actualizat
- Oferirea de beneficii substanțiale – precum eficiența energetică prin SmartThings AI Energy Mode – și extinderea experienței de conectivitate SmartThings la nivel global
Semiconductori
- Livrarea primelor GDDR7 DRAM, HBM3E DRAM, LPDDR5X DRAM și 9th Gen V-NAND din industrie, precum și consolidarea poziției de lider de piață în era AI
- Avansarea constantă a tehnologiilor AI, cum ar fi senzorii ISOCELL Auto 1H1, optimizați pentru dezvoltarea vehiculelor autonome
- Depășirea așteptărilor clienților prin lansarea constantă a unor produse SSD B2C excepționale, precum 990 EVO și SSD T9
Cele mai bune branduri globale Interbrand sunt enumerate în funcție de evaluarea valorii fiecărui brand, care este rezultatul unei analize cuprinzătoare a performanței financiare a companiei, a influenței brandului asupra achizițiilor clienților și a competitivității brandului (strategie, empatie, diferențiere, implicarea clienților, coerență, încredere etc.). Este o evaluare a valorii mărcii cu una dintre cele mai lungi istorii din lume și este recunoscută pe scară largă pentru credibilitatea sa.
Views: 12