S-a lansat omniverse pentru dezvoltatori de jocuri; Evil Dead: The Game, Ghostwire: Tokyo și altele primesc DLSS

NVIDIA lansează Omniverse pentru dezvoltatori: Un mediu puternic de colaborare pentru creat jocuri

NVIDIA Omniverse grăbește procesul de dezvoltare prin intermediul un platforme de design în timp real pentru artă din jocuri și lumi virtuale

Îmbogățind ecosistemul pentru dezoltare de jocuri video, NVIDIA anunță astăzi lansarea de noi funcții NVIDIA Omniverse care ușurează modul în care dezvoltatorii partajează fișiere și documente, colaborează și folosesc AI pentru a anima expresiile faciale ale personajelor într-un nou process de dezvoltare de jocuri.

Cu platforma NVIDIA Omniverse de colaborare și simulare în timp real, dezvoltatorii de jocuri pot folosi AI- și unelte bazate pe NVIDIA RTX™- sau pot construi unelte personalizate pentru a accelera și îmbunătăți fluxurile de lucru. Printre noile funcții pentru dezvoltatorii de jocuri se numără update-uri pentru Omniverse Audio2Face™, Omniverse Nucleus Cloud și Omniverse DeepSearch, dar și introducerea Unreal Engine 5 Omniverse Connector

“Omniverse oferă un process de dezvoltare puternic, care se adresează provocărilor de business din ziua de astăzi,” a spus Frank DeLise, vice președinte al Omniverse la NVIDIA. “Abilitatea de a uni artiști, artă, unelte și aplicații într-o singură platformă poate inspira colaborare chiar și în cele mai dispersate organizații de dezvoltare de jocuri.”

Un mediu de colaborare mai puternic pentru dezvoltarea de jocuri

Procesele de dezvoltare devin din ce în ce mai complexe în timp ce artiștii și designerii lucrează pentru a depăși așteptările jucătorilor pentru lumi mari și imersive. Echipe globale de artiști lucrează pentru a contrui libării imense de conținut 3D – un process anevoios și care consumă foarte mult timp și care devine și mai complicat atunci când trebuie încorporate lumini realiste, fizică precisă a elementelor și tehnologii bazate pe AI.

Omniverse adresează aceste provocări și ajută dezvoltatorii de jocuri să construiască jocuri fotorealiste și exacte, într-un mod mai simplu connecting prin conectarea artiștilor, a fișierelor necesare și a uneltelor software într-o singură platformă puternică. Aspectul colaborativ al Omniverse poate scădea în mod drastic timpul de iterație în decizii critice de design, reducând timpul până la finalizarea proiectului..

Omniverse este o platformă deschisă, bazată pe mai multe plăci grafice, pentru colaborare 3D și simulări fizice precise în timp real. Funcționează pe orice dispozitiv NVIDIA RTX – de la laptop la server – transformând fluxurile de producție 3D complexe. Omniverse este construit pe Universal Scene Description (USD) de la Pixar, un format de fișier open-source ușor de extins pentru creare de conținut și interschimbare între cele mai populare unelte de dezvoltare de jocuri. NVIDIA a extins USD prin dezoltarea de noi unelte, integrare de tehnologii și generarea de mostre și tutoriale.

Creatorii de jocuri, designerii, artiștii și dezvoltatorii își pot uni fișierele, librăriile, aplicațiile software și motoarele de jocuri în Omniverse, unde pot lucra în timp real, pot construi unelte pentru a crește productivitatea și pot partaja instant modele de înaltă calitate.

Omniverse pentru dezvoltatori de jocuri

Platforma Omniverse a fost create pentru flexibilitate și scalare maxime. Dezvoltatorii își pot crea cu ușurință propriile unelte prin intermediul blocurilor de construcție modulare ale platformei. Dezvoltatorii de jocuri pot folosi aplicațiile Omniverse deja create, iar multe altele sunt încă create de părți terțe.

Componentele incluse în platforma Omniverse pentru dezvoltatori de jocuri sunt:

  • Omniverse Audio2Face, o aplicație NVIDIA bazată pe AI care permite artiștilor de personaje să genereze animații faciale de înaltă calitate dintr-un simplu fișier audio. Audio2Face are acum suport pentru animații faciale complete, iar artiștii vor avea posibilitatea să controleze emoția. Cu Audio2Face, dezvoltatorii de jocuri pot adăuga rapid expresii realiste personajelor, lucru care poate facilita o conexiune emoțională mai mare între jucător și personaj.
  • Omniverse Nucleus Cloud, acum în early accesspermite partajarea de scene Omniverse cu un singur click, eliminând nevoia de a lansa Nucleus local sau în cloud privat. Cu Nucleus Cloud, dezvoltatorii de jocuri pot partaja și colabora cu ușurință în tmp real la obiecte 3D în echipe de dezvoltare interne și externe.
  • Omniverse DeepSearch, un serviciu bazat pe AI, disponibil acum pentru abonații Omniverse Enterprise, care permite dezvoltatorilor de jocuri să folosească căutări bazate pe un limbaj natural sau imagini pentru a căuta instant prin întregul catalog 3D de obiecte și personaje neetichetate.
  • Omniverse Connectorssunt plugin-uri care permit fluxuri de lucru colaborative „live sync” între unelte de design terțe și Omniverse. Noul conector Unreal Engine 5 Omniverse permite artiștilor de jocuri să facă schimb de fișiere USD și materiale realiste între motoare de jocuri și Omniverse.

Views: 0