Rezultatele Telekom Romania Mobile pe întreg anul 2022:
venituri totale de 306,4 milioane de euro și EBITDA în creștere cu 25%

  • Baza de clienți a crescut cu 12,9% în 2022 comparativ cu anul precedent – a crescut atât numărul abonaților, cât și cel al utilizatorilor prepaid, ajungând la finele anului trecut la 4,16 milioane de clienți în total;
  • Baza de abonați este în creștere de patru ani;
  • Creștere EBITDA de 25% față de întreg anul 2021, până la valoarea de 38 milioane de euro;
  • Veniturile pe întreg anul 2022 au înregistrat o scădere de 2,9% față de 2021.

Telekom Mobile a înregistrat 4,16 milioane de abonați și utilizatori de cartele preplătite, în creștere cu 12,9%, la finalul anului 2022, față de 31 decembrie 2021, ceea ce echivalează cu o creștere netă de aproape jumătate de milion de utilizatori ai serviciilor mobile.

La sfârșitul celui de-al patrulea trimestru, Telekom Mobile avea 1,85 milioane de abonați (în creștere cu 6,9% față de anul precedent) și 2,31 milioane de utilizatori prepaid (în creștere cu 18,2% față de anul precedent).

Anul trecut, EBITDA a crescut cu 25% față de anul precedent, ajungând la 38 milioane de euro, ca urmare a eforturilor consecvente și continue de creștere a eficienței operaționale și financiare.

“Am încheiat anul 2022 cu rezultate bune, deși a fost un an dificil și suntem mândri că am reușit să ne menținem promisiunea de a le oferi clienților mobil așa cum vor. Simplitatea și corectitudinea sunt și vor rămâne promisiunile Telekom. Vreau să le mulțumesc astfel clienților că au încredere în noi și să le promitem că vom continua să le oferim servicii de calitate adaptate nevoilor personale și de afaceri”, a declarat Dina Tsybulskaya, Chief Executive Officer, Telekom Romania Mobile.

Telekom Mobile a înregistrat în 2022 venituri totale de 306,4 milioane de euro, în scădere cu 2,9% față de 2021.

„Am continuat să ne concentrăm atenția pe experiența oferită clienților, care se află în centrul activității noastre. Rezultatele companiei sunt foarte bune într-un mediu de piață dificil. Mă bucur că tot mai mulți clienți aleg ofertele noastre. Vom continua să dezvoltăm programul de eficientizare a costurilor și ne vom adapta cu rapiditate la condițiile de afaceri în continuă schimbare”, a explicat Dina Tsybulskaya.

Peste 80% dintre clienții care au interacționat cu Telekom* au confirmat că sunt foarte mulțumiți de serviciile primite, confirmând că promisiunea ”Mobil așa cum vrei. Simplu și corect” își atinge scopul, strategia companiei fiind corect aleasă.

Telekom Mobile și-a îmbunătățit în mod constant rețeaua 4G / 4G+, oferind o acoperire extinsă pentru serviciile de date. De asemenea, compania continuă lucrările de conectare a stațiilor de bază la panouri fotovoltaice, înlocuind sursele actuale de energie cu unele regenerabile. Telekom Mobile are deja peste 15% din stațiile de bază echipate în acest mod, fiind lider în România.

În ultimul an, calitatea rețelei Telekom Mobile s-a îmbunătățit în 1.200 de localități cu 10,6 milioane de locuitori. Acoperirea 4G a depășit 98% din populație. În plus, în august 2022, Telekom Mobile a introdus apelurile de voce VoLTE (4G). Ca urmare, clienții se pot bucura de o experiență de voce mobilă mai bună și de viteze mai mari de transfer de date.

Brandul ”T” al Deutsche Telekom, care este și brandul Telekom Romania Mobile, este, pentru prima dată, cel mai valoros brand din Europa, potrivit raportului întocmit de compania Brand Finance Global 500. La nivel mondial, experții au plasat brandul pe poziția a 11-a, în creștere cu șase poziții față de 2021. Valoarea mărcii Telekom este evaluată la 62,9 miliarde de dolari, în creștere cu 5% față de perioada precedentă și cu 58% mai mult decât în 2020.

* Conform sondajului realizat cu ajutorul platformei de monitorizare “Vocea Clientului” pe un eșantion de 200.000 de clienți Telekom Romania Mobile, în perioada ianuarie – august 2022.

Visits: 0

Lasă un răspuns