Retail inteligent: AB Systems introduce în experiența de cumpărare oglinda Smart RFID Mirror, cu RFID și Realitate Augmentată
- Oglinda smart face recomandări de produs în timp real, oferă asistență și permite conectivitatea cu rețelele sociale
- Retailer-ii economisesc timp cu inventarul, beneficiază de o conversie crescută și furnizează o experiență superioară
- Investiția totală într-un sistem inteligent complet se amortizează în până la 12 luni, pentru un magazin cu o suprafață de 100 mp
- Investiția duce la creșterea vânzărilor anuale de până la 30%
AB Systems, companie românească producător de etichete smart, lider în ecosistemul de etichetare RFID (Radio Frequency Identification) și barcode pentru domeniul automotive, introduce în experiența de cumpărare din retail oglinda Smart RFID Mirror, ce include tehnologie RFID și Realitate Augmentată (AR).
Smart RFID Mirror reprezintă interfața clientului cu soluția completă de retail ce înglobează tehnologiile momentului. Ecosistemul complet îmbină software de gestiune și utilizare, integrări cu sistemele de retail, bază de date și etichetare RFID. Investiția totală într-un sistem inteligent complet se amortizează în până la 12 luni, pentru un magazin cu o suprafață de 100 mp
Beneficiile Smart RFID Mirror pentru clienții lanțurilor de retail includ:
- Asistență pe tot parcursul procesului de cumpărare: clienții pot vedea cum le vine un articol de îmbrăcăminte și cum se potrivește cu alte articole și accesorii vestimentare.
- Informații complete despre produs: detalii despre materiale, mărime, preț și altele, care îi ajută să ia o decizie.
- Accelerarea procesului de cumpărare: utilizatorii pot vedea rapid dacă un produs le satisface nevoile.
- Recomandarea altor articole în timp real: când clienții aduc un produs în fața Smart RFID Mirror, primesc recomandări pentru alte articole complementare și posibile combinații de produse.
- Solicitarea unei alte culori sau mărimi direct din cabina de probă: clienții pot solicita unui angajat să le aducă un articol într-o altă culoare sau mărime. Angajatul primește o alertă și aduce produsul necesar.
- Conectivitate cu rețelele de socializare: utilizatorii pot partaja imagini cu produsele sau chiar fotografii cu ei înșiși cu hainele suprapuse pe imaginea lor, pe rețelele de socializare.
- Informații prin e-mail: dacă clienții își introduc adresa de e-mail, aceștia primesc imagini și informații despre articolele vestimentare pe care le-au selectat sau le-au probat.
Eficiența sporită adusă de Smart RFID Mirror retailer-ilor:
- Evidență optimizată a stocurilor: rulajul rapid înseamnă și un procent mai mare din articole vândute la preț întreg.
- Creșterea ratei de conversie: văzând imagini cu produsele purtate, alături de altele potrivite, clienții au o idee mai bună despre cum arată un produs. În plus, prin afișarea informațiilor despre produs, clienții se simt mai siguri de achiziția lor. Toate acestea contribuie la reducerea riscului perceput de către clienți, iar rata de conversie crește.
- Creșterea valorii medii de vânzare: clienților le sunt recomandate articole de îmbrăcăminte și accesorii potrivite, aspect ce crește ratele de conversie și cheltuielile medii per tranzacție. Vânzările online cresc cu până la 28%, datorită recomandărilor adecvate de produse.
- Recomandările clienților: pe măsură ce clienții devin mai mulțumiți de experiența de cumpărături, o transmit și altora. Potrivit mai multor studii, vânzările cresc cu 15% datorită recomandărilor din partea familiei și prietenilor.
- Creșterea satisfacției clienților: aceștia sunt mai mulțumiți de experiență, aspect ce atrage mai mulți clienți potențiali și crește vânzările.
RFID este un transfer wireless de date de la și către o etichetă electronică atașată unui produs, ce permite identificarea unică și rapidă a produsului respectiv. Componentele-cheie ale unui sistem RFID includ eticheta smart, hardware-ul și software-ul aferent. RFID are o serie de avantaje față de alte metode de identificare, cum ar fi codurile de bare – este mai rapid și mai eficient.
Views: 1