Record după record în campania Media Galaxy de Black Friday
Media Galaxy®, unul dintre cei mai importanți retaileri electro-IT din România, a derulat anul acesta Cel Mai Mare Black Friday Ever,în perioada 30 octombrie–30 noiembrie. Desfășurarea celei mai așteptate promoții pe o perioadă atât de extinsă a asigurat clienților stocuri mai consistente și s-a tradus prin reduceri de până la 75% la o gamă de peste 1.500 de produse.
Atât pe platforma online, cât și în magazinele tradiționale vânzările s-au dublat în timpul săptămânii, iar în weekend, s-au triplat. Un alt record obținut se referă la faptul că pe parcursul celor 32 de zile de promoții, lanțul de retail Media Galaxy și Altex a avut vânzări cumulate în valoare de 80 de milioane de euro, atât online cât și offline, cu 5 milioane de euro mai mult decât era estimat. Cea mai mare cifră s-a înregistrat în data de 20 noiembrie, când cumpărătorii au făcut achiziții în valoare de 15 milioane de euro.
“Black Friday este cel mai mare eveniment de promoții și o oportunitate importantă pentru retaileri de a oferi clienților o experiență aparte, mai mult decât simple reduceri de preț. Desfășurarea Black Friday pe parcursul a 32 de zile a fost o decizie de business asumată, cu scopul final de a crea valoare adăugată pentru client și de a-i oferi acestuia ocazia de a cântări decizia de cumpărare pentru a face o alegere rațională, nu una din impuls, care să îi satisfacă cu adevărat nevoile. Mai mult, în acest fel, am putut să ne asigurăm că serviciile pe care le-am oferit au fost la cel mai înalt nivel, așa cum ne-am obișnuit clienții, iar aceștia nu s-au lovit de problemele clasice de Black Friday, precum blocarea website-ului, livrări întârziate sau aglomerări în magazine.”, spune Dan Ostahie, CEO Altex România.
În perioada Black Friday produsele au fost stocate în trei depozite cu o suprafață totală de 40.000 de metri pătrați. Chiar și cu stocurile semnificativ mai mari decât în anii precedenți, pe unele repere,acestea au fost epuizatesau a fost nevoie de o reîncărcare a stocului, cererea fiind foarte mare.
Cele mai vândute articole în această perioadă au fostcele din categoria Entertainment. Vânzări semnificate s-au înregistrat și în categoriile Brown Goods, Electronice și Electrocasnice Mici. S-a remarcat un interes crescut al clienților din segmentul masculin pentru produse din zona entertainment – laptopuri și componente de gaming- precum și smart TV-uri, în timp ce în segmentul feminin cele mai căutate articole au fost aspiratoarele, smartphone-urileși uscătoarelede păr.
“Ne-am propus să stabilim recorduri și să oferim clienților un alt tip de experiență de Black Friday. Am reușit să atingem aceste obiective ambițioase – Cel Mai Mare Black Friday Ever a făcut ca nivelul de satisfacție al consumatorului în perioada Black Friday să fie semnificativ mai mare decât în anii anteriori. Asta pentru că le-am oferit posibilitatea să aleagă în liniște produsele pe care le doresc dintr-o gamă variantă și un stoc generos. Spre exemplu, pentru toate produsele la promoție, am negociat cu furnizorii un stoc minim de 500 de bucăți din fiecare articol.”, declară Carmen Capitănescu, Marketing Manager Media Galaxy.
În cele 32 de zile, pe site-urile Media Galaxy și Altex au fost înregistrate peste 14.500.000de vizite și un trafic de 10 ori mai mare în vârf. 44% din trafic a venit de pe dispozitive mobile. Din totalul vânzărilor înregistrate, 20% au fost realizate pe platforma online.
În ceea ce privește profilul consumatorului online, raportul s-a împărțit în 70% cumpărători de sex masculin și 29% de sex feminin. Categoria de vârstă cea mai activă în zona online a fost cea din segmentul 18 – 44 de ani, reprezentând 84% din total vizitelor pe website, iar cel mai mare trafic a venit din zonele București (37%), Timișoara (6%), Cluj (5%) și Oradea (4%).
Despre Media Galaxy
Media Galaxy este o reţea de 18 magazine de mare suprafaţă, care reflectă pasiunea pentru tehnologie şi pentru dispozitivele care fac accesibilă informaţia şi conexiunea cu ceilalti. Prin generozitatea spaţiului de expunere, peste 2.500 mp pe magazin, cât şi prin selecţia gamei de produse şi branduri, Media Galaxy reprezintă un standard în retailul electro-IT din România. Brandul oferă consumatorului libertatea de a alege dintr-o selecţie de peste 18.000 de produse disponibile într-un singur magazin. Media Galaxy face parte din grupul ALTEX România.
București, 3 decembrie 2015-Media Galaxy®
Views: 1