Programul de audit al asigurărilor de la Leader Team diminuează cu până la 40% costurile unei companii cu asigurările
- Auditul se adresează oricărei companii, indiferent de mărime și de domeniul în care activează, și este special creat pentru a obține rezultate în reducerea costurilor și acoperirea adecvată a riscurilor.
- În urma auditului, experții Leader Team pun la dispoziția clienților un raport cu recomandări și cele mai bune soluții de asigurare, adaptate la nevoile specifice.
- Leader Team Broker are în portofoliu cele mai multe produse de asigurare din piață și lucrează cu peste 30 de asigurători locali și internaționali, oferind clienților săi peste 700 de soluții și produse de asigurare.
Costurile companiilor cu asigurările obligatorii sau facultative pe care le încheie pentru a-și proteja afacerile pot fi diminuate cu până la 40%, în urma aplicării unui audit de asigurări. Leader Team Broker, jucător cheie pe piața asigurărilor de nișă din Europa și lider în România pe zona de audit de asigurări, oferă programe unice de audit personalizate și adaptate la nevoile fiecărei companii în parte, ajutându-le astfel să reducă semnificativ costurile cu asigurările și să-și îmbunătățească protecția împotriva riscurilor cu care se confruntă.
Programul de audit al asigurărilor de la Leader Team Broker este un produs prin intermediul căruia compania de brokeraj face o analiză a tuturor polițelor pe care le are un client, analiză în baza căreia oferă, ulterior, consultanță, recomandări și soluții pentru îmbunătățirea protecției și pentru reducerea costurilor.
Orice companie, de orice dimensiune și din orice domeniu de activitate, care are un program stufos de asigurări, fie obligatorii, fie facultative, poate apela la Leader Team Broker pentru un audit, în urma căruia experții pot renegocia contractele de asigurare și pot obține franșize mai mici sau chiar zero.
”Într-o economie tot mai imprevizibilă și într-un mediu de afaceri extrem de concurențial și de riscant, companiile au nevoie de o protecție suplimentară în activitatea lor, fie că vorbim despre asigurări de răspunderi profesionale, de asigurarea mărfurilor și transportului acestora sau de polițe care acoperă riscurile cibernetice. De aceea, de multe ori, firmele se găsesc în situația de a avea o serie de contracte de asigurări încheiate, cu costuri mari și care, uneori, nu acoperă toate necesitățile lor. Aici intervine programul nostru de audit, în cadrul căruia echipele de experți Leader Team vin cu o abordare personalizată pentru fiecare companie în parte, adaptată pentru industria în care activează. De aceea, programul nostru de audit în asigurări este unic și dezvoltat în mod special pentru a satisface nevoile companiilor și pentru a obține cele mai bune rezultate în reducerea costurilor și acoperirea adecvată a riscurilor”, a declarat Răzvan Rusu, fondatorul Leader Team Broker de asigurări.
Leader Team Broker are în portofoliu cele mai multe produse de asigurare din piață și lucrează cu peste 30 de asigurători locali și internaționali, oferind clienților săi peste 700 de soluții și produse de asigurare. Pentru că inovația este o caracteristică primordială a companiei, brokerul a adus pe piața din România produse unice, cum ar fi cele din sfera asigurărilor Cyber, asigurări de răspundere IT sau asigurări de sănătate privată. Astfel, companiile care optează pentru un program de audit realizat de experții Leader Team vor avea o varietate de produse din care pot alege pentru a-și îmbunătăți programul de asigurări.
”Companiile care aleg programul nostru de audit pot fi atât IMM-uri, cât și companii mari, cu sute de angajați și cu afaceri de milioane de euro, pentru că acest produs a fost conceput pentru a se adapta nevoilor și cerințelor tuturor tipurilor de clienți. În ultimii doi ani, am avut solicitări din sectoare și industrii variate și aș aminti aici industria manufacturieră, serviciile financiare, IT&C, comerțul cu amănuntul, industria farmaceutică și multe altele. Suntem mândri că am ajutat companii din domenii atât de diferite să-și recalibreze costurile cu asigurările și că am adus, totodată, soluții adaptate pentru fiecare sector în parte. Reducerea cheltuielilor cu asigurările este unul dintre cele mai importante beneficii ale programului nostru de audit, la care se adaugă și identificarea și acoperirea corespunzătoare a tuturor riscurilor. Deși procentul exact al reducerii costurilor variază în funcție de domeniu și de specificul fiecărei companii, putem spune că discountul obținut în urma auditului se situează constant undeva în jurul valorii de 30-40%”, a explicat Alexandra Elena Durbacă, CEO Leader Team Broker de asigurări.
Un alt avantaj al colaborării cu Leader Team Broker este acela că, prin intermediul departamentului de daune intern, firma oferă asistență la daună tuturor clienților, indiferent de asigurătorul și de produsul de asigurare ales.
Views: 0