Profi extinde serviciile de advertising către toată piață, după ce a finalizat cu succes etapa pilot a proiectului de retail media

Profi, lider în retailul din România, în parteneriat cu startup-ul de tehnologie Footprints AI, a extins la nivel național serviciile sale de Retail Media, oferind campanii media personalizate pe baza datelor de consum. După o fază pilot de succes, noua linie de business a Profi promite să revoluționeze modul în care brandurile ating audiențele, utilizând date generate prin Inteligență Artificială, pentru a îmbunătăți eficiența campaniilor publicitare.

„Acest pas reprezintă angajamentul nostru continuu de a inova și de a oferi partenerilor noștri soluții avansate de publicitate și de înțelegere a clienților Profi și a ceea ce le determină nevoile de cumpărare și consum. Rețeaua de retail media a Profi, dezvoltată și operată în parteneriat strategic cu Footprints AI, le permite brandurilor să crească și să prospere într-o piață dinamică. De asemenea, activăm și latura de educare a clienților prin campaniile de awareness educaționale, aducând astfel, în prim-plan, modul de informare emoțională constructivă”, a declarat Gaetan Pacton, CEO al Profi Romania.

„Pe baza acestor insight-uri unice despre cine, ce și când cumpără și care este comportamentul socio-economic al consumatorilor din România, inițiativa de retail media a Profi reușește să obțină avantajul competitiv pe piața de retail media din România care va depăși 10 milioane de euro în 2024. Această piață este separată și complementară bugetelor de trade marketing care, în mod tradițional, sunt consumate de brandurile de FMCG în rețelele de retail.

Marja foarte mare de profit este partea cea mai importantă a acestui tip de venit nou pentru retailerul Profi și pentru orice alt retailer cu care ne parteneriem în România. Aceste profituri noi pot și vor fi folosite pentru a mări investițiile în îmbunătățirea experienței de client și a ofertei comerciale. Deci toată lumea câștigă: și retailerul, și brandul și consumatorii. Un mare avantaj într-un an greu pentru piața de consum din România”, a declarat Dan Marc, CEO și cofondator al Footprints AI.

Views: 8

Lasă un răspuns