NVIDIA lansează GameWorks SDK 3.1 pentru randare și simulări în timp real
NVIDIA anunță disponibilitatea la nivel global a kit-ului de dezvoltare software (SDK) NVIDIA GameWorks™ 3.1, care introduce trei noi tehnologii inovatoare de grafică pentru umbre și lumini, precum și doi algoritmi de simulare, lansați în versiune beta.
“Pasiunea noastră pentru gaming este cea care ne conduce în rezolvarea problemelor din tehnologiile real-time rendering and simulation,” a declarat Tony Tamasi, vice președinte senior în departamentul de content și tehnologie de la NVIDIA. “Tehnologiile noastre GameWorks împing limitele, permițându-le dezvoltatorilor să livreze jocuri cu efecte speciale și simulări spectaculoase”, a declarat Tony Tamasi, senior vice president of content and technology în cadrul NVIDIA.
Cele trei tehnici de randare GameWorks pentru umbre și lumini includ: NVIDIA Volumetric Lighting, NVIDIA Hybrid Frustum Traced Shadows (HFTS) și NVIDIA Voxel Accelerated Ambient Occlusion (VXAO). De asemenea, extensiile pentru librăria NVIDIA® PhysX® includ: NVIDIA PhysX-GRB și NVIDIA Flow.
Codul sursă pentru selecția de librării GameWorks este disponibil pentru dezvoltatori prin intermediul GitHub. Codul sursă pentru tehnologiile NVIDIA Volumetric Lighting și demo-ul FaceWorks este disponibil începând de astăzi, iar pentru NVIDIA HairWorks, HBAO+ și NVIDIA WaveWorks va fi disponibil în curând.
Game Developers Conference, 15 Martie 2016—NVIDIA
Views: 0