Noua campanie Castrol MAGNATEC scoate în evidență versatilitatea produsului și potențialele oportunități pe care le oferă service-urilor ce îl folosesc
- Peste 1,9 milioane de mașini fabricate de principalii producători de echipamente originale din România1 ar putea face schimbul de ulei cu MAGNATEC, ceea ce îl face o opțiune de înaltă calitate pentru majoritatea service-urilor auto
- Multiplele materiale de comunicare lansate în cadrul noii campanii vor ajuta distribuitorii și service-urile să identifice cel mai potrivit produs Castrol MAGNATEC pentru clienții lor
- Moleculele inteligente DUALOCK din MAGNATEC se lipesc de componentele esențiale ale motorului, și între ele, pentru a forma un câmp de protecție rezistent, care servește la reducerea cu până la 50% a uzurii motorului la încălzire și la oprire-pornire2
Castrol a lansat o nouă campanie de marketing ca parte a unui efort de promovare și creștere a gradului de conștientizare privind lubrifianții Castrol MAGNATEC. Campania se va desfășura până în iunie 2023 și va contribui la atragerea atenției asupra modului în care MAGNATEC îndeplinește o gamă largă de specificații ale producătorilor de echipamente originale, oferind o valoare sporită atât proprietarilor de mașini, cât și șoferilor și service-urilor auto ce îl folosesc.
Peste 1,9 milioane de mașini fabricate de principalii producători de echipamente originale din România1 pot face schimbul de ulei folosind doar cinci produse MAGNATEC. Alegerea acestuia ca lubrifiant principal facilitează gestionarea stocurilor service-urilor și asigură versatilitatea lui pentru o mare parte a vehiculelor, inclusiv pentru automobilele Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Opel, Peugeot și Toyota.
Echipele de micro-marketing ale Castrol organizează întâlniri cu service-uri auto din întreaga țară pentru a explica principalele beneficii MAGNATEC și protecția versatilă pe care o oferă.
În plus, campania include un nou set de materiale de comunicare care a fost creat special pentru a ajuta distribuitorii și service-urile să prezinte și să promoveze Castrol MAGNATEC clienților lor. Acestea includ broșuri și grafice pentru a ajuta mecanicii să selecteze uleiul potrivit pentru motorul potrivit, împreună cu newslettere, postere, bannere, autocolante și alte afișaje concepute pentru a crește gradul de conștientizare a clienților cu privire la importanța protejării mașinii lor împotriva uzurii motorului și la modul în care MAGNATEC îi poate ajuta să realizeze acest lucru.
Mass-media, marketingul digital și comunicarea pe rețelele de socializare vor conduce, de asemenea, traficul de clienți către landing page dedicat care oferă informații mai detaliate despre gama Castrol MAGNATEC și despre diferitele sale caracteristici și beneficii.
Aglomerația rutieră a crescut dramatic în ultimii ani, iar un șofer obișnuit poate opri și porni de până la 18.000 de ori pe an3, un proces care poate cauza uzură și poate deteriora lent motorul unei mașini. Castrol MAGNATEC are molecule DUALOCK care se lipesc de componentele esențiale ale motorului, și între ele, pentru a forma un câmp de protecție rezistent, care reduce în mod considerabil atât uzura provocată de încălzire, cât și cea provocată de porniri-opriri cu 50%2.
Pentru a afla mai multe despre noua campanie de marketing Castrol MAGNATEC, vă rugăm să vizitați: https://www.castrol.com/ro_ro/romania/home/car-engine-oil-and-fluids/engine-oils/engine-oil-brands/castrol-magnatec-brand/magnatec-protects-campaign.html
Views: 1