MetaHuman bazat pe AI cu noul plugin ACE și Microservicii
Unreal Fest Seattle 2024 a început aseara, iar NVIDIA a anunțat lansarea de noi plugin-uri pentru NVIDIA ACE în Unreal Engine 5 care vor facilita crearea și lansarea MetaHuman bazat pe AI pe PC-urile Windows.
Noi plugin-uri ACE pentru Unreal Engine 5:
- Audio2Face – 3D Plugin: Permite sincronizarea buzelor și a animațiilor faciale cu discursul prin intermediul inteligenței artificiale direct în Unreal Engine 5
- Nemotron-Mini 4B Instruct Plugin: Oferă generare de răspunsuri pentru dialoguri interactive cu personaje
- Retrieval Augmented Generation (RAG) Plugin: Oferă informații contextuale pentru a îmbunătăți interacțiunile cu personaje
Plugin Audio2Face pentru Autodesk Maya:
- Facilitează animații faciale de înaltă calitate și bazate pe audio în Maya
- Include codul sursă pentru customizarea și integrarea cu alte unelte digitale pentru creare de conținut
- Facilitează fluxul de lucru între Maya și Unreal Engine 5
Microserviciul Unreal Engine 5 Renderer cu Pixel Streaming:
- Folosește tehnologia Unreal Pixel Streaming de la Epic
- Are acum suport pentru microserviciul NVIDIA ACE Animation Graph și Linux OS în early access
- Permite dezvoltatorilor să facă streaming de înaltă calitate a personajelor MetaHuman către orice dispozitiv prin intermediul Web Real-Time Communication (WebRTC)
Beneficii pentru dezvoltatori:
- Simplifică integrarea de persoane digitale alimentate de AI în jocuri și aplicații
- Optimizează microserviciile pentru latență scăzută și utilizare minima de memorie pe PC-urile Windows.
- Îmbunătățește scalabilitatea pentru lansare în cloud a persoanelor digitale.
- Oferă unelte de personalizare și codul sursă pentru nevoile specializate de dezvoltare.
Dezvoltatorii vor putea să aplice pentru early access astfel încât să descarce microserviciul Unreal Engine 5 renderer cu suport pentru microserviciul Animation Graph și Linux OS. Plugin-un Maya ACE este disponibil pentru descărcare pe GitHub.
Views: 12