Kingston Digital este lider la vânzările de SSD-uri

  • O cotă de piață de 28%
  • Poziția solidă a activității continuă și în 2023

Kingston Digital Europe Co LLP, filiala de memorii flash a Kingston Technology Company, Inc. lider mondial în domeniul produselor de memorie și al soluțiilor tehnologice, anunţă poziţionarea sa de către TrendForce ca cel mai bun furnizor third-party de SSD-uri, pentru tot anul 2022. Pe baza cifrelor furnizate de TrendForce, Kingston a reprezentat un procent uriaș de 28% din cele 114 milioane de unități livrate în 2022.

Conform celor mai recente date, piața globală de SSD-uri și-a rectificat dinamica cererii și ofertei în 2022. Acest lucru vine după o criză de circuite integrate (IC) care a încetinit piața în 2021. Chiar şi aşa,  livrările globale de SSD au scăzut cu doar 114 milioane de unități livrate în 2022 – o scădere de 10,7% față de anul precedent.

Cu toate acestea, Kingston a rămas liderul principal al livrărilor de SSD în 2022, menținând un avantaj solid și o creștere a cotei de piață față de 2021. Chiar și cu provocările de pe piață, primii cinci furnizori terți (non-semiconductori) au reprezentat aproape 60% din totalul livrărilor în 2022. Rezultatele au consolidat Kingston ca lider clar în producția de SSD-uri, deoarece furnizorul de pe locul al doilea a reprezentat doar 9% din totalul pieței.

În condițiile în care economia globală încă se confruntă cu dificultăți în 2023, perioadă în care livrările de notebook-uri și desktop-uri s-au confruntat cu limitări, producătorii de memorii au gestionat în mod strategic povara stocurilor, reușind astfel să ofere prețuri competitive în strategiile lor de vânzare. Pe măsură ce al treilea trimestru se apropia de final, situația de pe piață a cunoscut o transformare rapidă, determinată în principal de costurile mai mici de producție ale furnizorilor de module NAND Flash. Această schimbare a fost deosebit de evidentă în dinamica costurilor pentru SSD-uri, favorizând în cele din urmă producătorii de module cu stocuri mai puțin costisitoare.

Cererea de SSD-uri PCIe 4.0 NVMe continuă să definească peisajul pieței, forțând producătorii de module să treacă de la SATA la PCIe. TrendForce prezice că furnizarea de upgrade-uri NVMe va spori probabil notorietatea mărcii și va continua să stimuleze livrările. În 2022, Kingston și-a extins gama de produse, precum și ofertele din categoriile de memorii externe și criptate. Odată cu lansarea în 2022 a noii sale unități NV2, aceasta a devenit rapid cea mai populară din gama Kingston, cu peste 12 milioane de unități vândute în întreaga lume de la lansare. În urma succesului înregistrat de premiatul SSD Kingston FURY Renegade, Kingston a reîmprospătat unitatea pentru a include o opțiune de radiator, ideală pentru gamerii care se joacă pe console și PC. Acest lucru evidențiază concentrarea continuă a Kingston pe dezvoltarea de soluții NVMe de înaltă calitate.

 Pe lângă extinderea portofoliului său de produse pentru a se alinia cât mai bine la tendințele de cumpărare ale clienților, Kingston oferă asistență de top pentru vânzări și acces la experți și ingineri. Acest lucru a dus la peste trei decenii de succes în ceea ce privește fiabilitatea și asistența pentru clienți. Clasarea Kingston pe locul 1 pe piața SSD nu este o surpriză, în condițiile în care aceeași abordare în cadrul diviziei DRAM a determinat compania să fie cel mai mare furnizor third-party de module de memorie pentru al 20-lea an consecutiv.

„Este o onoare să obținem locul 1 pentru încă un an”, a declarat Tony Hollingsbee, SSD Business Manager Kingston EMEA. „Încă de la început, Kingston a rămas fermă în angajamentul nostru de a ne servi clienții și partenerii din întreaga lume și, tocmai prin intermediul acestor relații puternice și durabile, afacerea noastră cu SSD a cunoscut o creștere remarcabilă. Rezultatele recente dezvăluite de TrendForce reprezintă o dovadă a dedicării și a muncii asidue a întregii noastre echipe și suntem recunoscători pentru recunoașterea și succesul pe care îl împărtășim cu ei.”

Views: 0

Lasă un răspuns