Jocul care însoțește filmul Happy Gilmore 2 cu Adam Sandler este dezvoltat de studioul românesc Amber

Studioul românesc de game development Amber a dezvoltat jocul Happy Gilmore: Golf Mayhem ’98 DEMO, lansat odată cu noul film Happy Gilmore, cu Adam Sandler în rolul principal. Proiectul a fost realizat de echipele Amber din Mexic și Canada, și marchează o nouă colaborare între Amber și Netflix Games, ce adaugă un nou joc în portofoliul de titluri inspirate din producții cinematografice de succes. Jocul este disponibil pentru abonații Netflix Games din Statele Unite.

Bazat pe comedia cult Happy Gilmore din 1996, jocul transpune umorul și energia inconfundabilă a lui Adam Sandler într-o experiență retro, care combină mecanici clasice de golf cu momente de acțiune neconvențională, lupte cu personaje celebre (inclusiv Bob Barker), explorare liberă cu mașina de golf și numeroase easter eggs pentru fanii filmului original. Happy Gilmore: Golf Mayhem ’98 DEMO este un joc hibrid care ia în derâdere regulile clasice ale golfului și recreează haosul plin de umor și imprevizibil din film.

„Suntem extrem de mândri de echipa Amber din Mexic și recunoscători partenerilor noștri de la Netflix Games pentru oportunitatea de a lucra la un IP atât de popular. Happy Gilmore a fost mereu unul dintre filmele mele preferate cu Adam Sandler și, fără îndoială, una dintre cele mai bune comedii despre golf realizate vreodată, cu replici pe care încă le citez și azi. Cu Golf Mayhem ’98 DEMO am vrut să surprindem acel spirit unic al filmului și să-l împachetăm într-o experiență de joc retro, inspirată de epoca PlayStation 1. Am ascuns multe easter eggs pentru fanii filmului și sperăm că atât jocul, cât și noul film să ofere la fel de multă plăcere publicului”, a scris Scott Humphries, Chief Product Officer în cadrul Amber, pe contul său de LinkedIn.

Lansarea jocului are loc în paralel cu premiera Happy Gilmore 2, filmul original Netflix care continuă aventurile lui Happy, la aproape 30 de ani de la câștigarea turneului care i-a schimbat viața. Fimul se află deja pe primul loc în peste 60 de țări în care Netflix este prezent.

Views: 13

Lasă un răspuns