ID Scanner: Peste 10.000 de ore de lucru economisite, prin aplicația de scanare a datelor de pe cartea de identitate
Connections Consult SA, lider pe piața de transformare digitală din România, listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB) sub simbolul CC, estimează o creștere a numărului de companii care vor utiliza soluții inteligente în parcursul lor de transformare digitală. O astfel de aplicație, ID Scanner, dezvoltată de Connections, care extrage automat datele de pe cartea de de identitate, a economisit până acum peste 10.000 de ore din timpul angajaților companiilor care au implementat deja aplicația.
Procesele de onboarding au un rol esențial în construirea bazelor de date și angajatorii le alocă o importanță crescută. În același timp, ele pot consuma resurse importante, iar companii din industrii diverse, precum banking, telecomunicații, asigurări și nu numai, caută tot mai des soluții prin care să eficientizeze și să facă mai rapide aceste procese. În ultima perioadă, Connections Consult SA a înregistat un val crescut de cereri pentru ID Scanner, aplicație care a fost deja implementată cu succes în domenii variate și care a scurtat timpul pierdut de angajați cu introducerea datelor de pe cărțile de identitate în sistem.
„În multe companii sunt în derulare proiecte de simplificare și transformare digitală, astfel încât procesele de lucru și sarcinile repetitive să nu mai reprezinte o corvoadă pentru angajați. Pe acest trend a crescut interesul pentru soluții inteligente de tipul aplicației noastre. Sunt clienți din industrii diferite, iar pentru a veni în sprijinul lor am lansat un site cu mai multe informații despre ID Scanner, aceștia putând chiar și testa soluția noastră.
Aplicația este ușor de folosit și de adaptat și la alte formate standard. Practic, printr-o simplă poză poți extrage automat, în mod digital, datele dintr-un buletin. Vorbim aici despre cărțile de identitate românești, deoarece cele mai multe soluții care existau înainte pe piață nu erau compatibile și presupuneau investiții suplimentare”, a George Radu, Product Manager ID Scanner.
Cu ajutorul ID Scanner pot fi efectuate operațiuni diverse, precum înrolarea clienților (persoane fizice), completarea automată a unor contracte, actualizarea datelor personale, înregistrarea vizitatorilor, dar și multe altele.
Atunci când integrează tehnologii externe, pentru cele mai multe companii sunt esențiale flexibilitatea și securitatea sistemului respectiv. Aplicația ID Scanner poate fi integrată cu ușurință în ecosisteme IT ce implementează fluxuri de business complexe. Soluția poate fi găzduită în cloud sau on premise, iar acum este oferită și ca o soluție SaaS (software as a service).
Accesibilă de pe noul site idscanner.ro, aplicația este ușor de folosit, în doar trei pași, explicați printr-un video demonstrativ.
Soluțiile de tipul ID Scanner sunt în continuă creștere pe o piață de transformare digitală estimată să își mărească de 3-4 ori valoarea la nivel global, până la finalul acestui deceniu, respectiv să depășească valoarea de 6 trilioane de dolari, potrivit celor mai recente studii.
Views: 0