Festivalul Golden Drum anunță primii speakeri
Festivalul Golden Drum se întoarce la originile sale, în frumosul oraș Portorož din Slovenia, unde a avut loc prima ediție a festivalului, în urmă cu aproape trei decenii. Evenimentul din acest an promite totul, de la discuții captivante și provocatoare, până la cele mai bune lucrări premiate în timpul Festivității de Premiere. Astfel, vor fi oportunități multiple de învățare, networking și distracție între 9 și 10 octombrie 2023.
O revenire nostalgică acasă: live între 9 și 10 octombrie, în Portorož, Slovenia
Complete Pass oferă o călătorie atotcuprinzătoare în cadrul festivalului. Acesta include o petrecere de încălzire oferită de Radio Capris pe 9 octombrie la News Café Portorož, stabilind tonul pentru imersiunea în lumea strălucirii creative. Pe 10 octombrie, participanții vor avea acces la sesiunile festivalului, care vor fi pline de cele mai recente tendințe și perspective creative. Sesiunile vor fi onorate de o serie de speakeri excepționali a căror expertiză acoperă diverse fațete ale industriei. Punctul culminant al festivalului va fi mult așteptatul spectacol de premii oferit de Mastercard și petrecerea Golden Star alimentată de HitRadio Center la Caffe Teater, Piran, oferind șansa de a sărbători creativitatea și de a face networking într-o atmosferă vibrantă.
Programul preliminar a fost dezvăluit
Pe scena Golden Drum se va afla Directorul Departamentului de Strategie Creativă de la Netflix, EMEA, Dániel Kabai, care va spune povești despre povești, parcurgând ilustrații și videoclipuri captivante care îi ajută pe membri să descopere conținut pe care îl vor îndrăgi pe Netflix.
Rob Chalmers, Chief Experience Officer, Dentsu Creative, EMEA, este pregătit să se adâncească în tărâmul experienței într-o eră definită de schimbare exponențială. El va explica modul în care peisajul nostru actual este propulsat de forțe care redefinesc în mod constant dinamica dintre indivizi și branduri.
Ashwini Deshpande, Director Co-Fondator al Elephant Design din India și una dintre profesionistele prezente în topul Impact Magazine – 50 Most Influential Women in Media, va atinge subiecte referitoare la conceptele tradiționale și reflecțiile lor contemporane în cadrul designului din regiunea sa, prezentând Pluralitatea Designului în India.
Amy Rodgers, Head of Content, WARC Creative, UK, va dezvălui dacă persistă criza eficacității creative. Amy va prezenta lucrarea câștigătoare și ne va arăta ce funcționează în cursa pentru atenție.
Barbara Evans, Managing Partner, Mediaplus Group din Germania, și Eva Bodecker Thunborg, Chief Executive Officer, Mediaplus Nordic din Suedia, vor aborda subiectul important al sustenabilității. În timpul sesiunii lor intitulate „Sustainability – let’s walk the talk!” ele vor sublinia importanța valorificării oportunităților pentru a proteja viitorul planetei noastre, chiar și în domeniul industriei publicitare.
La Marea dezbatere AI vor participa Elav Horwitz, Executive Vice President și Global Director în cadrul Applied Innovation, McCann Worldgroup și Cătălin Dobre, Co-CEO și Chief Creative Officer, McCann Worldgroup Romania, Regional Creative Director al McCann CEE.
Jerzy Hołub, Marketing Director, Mastercard Polonia, Republica Cehă și Slovacia și un câștigător al premiului Glass Lion for Change din acest an este pregătit că conducă un moment captivant tip masă rotundă, oferit de Mastercard.
Daniela Iebba, Director of Communications, Global Heineken Brand, și Mihnea Gheorghiu, Chief Creative Officer, Le Pub Global, vor dezvălui magia creativă din spatele Heineken, premiat de două ori cu titlul de ”Brand of the Year” la Golden Drum, în cadrul discursului 150 Years On – Navigating the Future of Socialising.
Termenul limită de înscriere la Golden Drum a fost extins până la data de 1 septembrie 2023
Golden Drum prelungește termenul limită pentru competiție până la 1 septembrie 2023 și acceptă toate lucrările care au fost difuzate, publicate sau implementate pentru prima dată în perioada 16 august 2022 – 21 august 2023.
Festivalul prezintă un nou pilon competițional Creative Media Excellence Drum și, odată cu acesta, un nou premiu Media Agency of the Year. Nou adăugată în competiție este, de asemenea, grupa Game Changer destinată campaniilor care provoacă modalitățile tradiționale de publicitate. Aceasta este singura grupă din competiția principală care este deschisă participanților din întreaga lume.
Agenții, publicitari, clienți, case de design / producție, companii media și creative sunt invitați să își înscrie lucrările în șase secțiuni diferite: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum și All Juries.
Festivalul Golden Drum este inclus în WARC Creative Rankings.
Aflați mai multe despre Competiția Golden Drum pe: https://goldendrum.com/competition/groups-and-categories
Competiția Young Drummers deschisă până pe data de 12 septembrie
Tinerii creativi cu vârsta sub 30 de ani din întreaga lume au din nou ocazia de a-și pune la încercare abilitățile participând la Competiția Young Drummers, organizată în fiecare an în colaborare cu Oficiul Sloven de Turism.
Concursul din acest an, intitulat „O întâlnire cu o capodoperă”, este în căutarea celei mai bune idei de afiș. Câștigătorul va primi un premiu în bani în valoare de 1.000 de euro și un abonament gratuit pentru a participa la Festivalul Golden Drum.
Mai multe informații despre competiția Young Drummers sunt disponibile pe: https://goldendrum.com/young-drummers
Views: 0