Fashion Days este nominalizată la European Gold Medal in Logistics & Supply Chain pentru performanțele în logistică și operațiuni
Fashion Days anunță calificarea proiectului ”Logistics & Operations with style” în finala European Gold Medal in Logistics & Supply Chain. Ceremonia de decernare a premiilor organizată de European Logistics Association (ELA) va avea loc pe 22 aprilie, la Bruxelles.
Prezența în faza superioară a competiției organizată de ELA reprezintă o premieră pentru o companie din România și vine în urma câștigării la nivel național a premiilor ARILOG – Best Logistics&Operational Excellence și Win-Win Collaboration cu același proiect în 2014. Proiectul Fashion Days este finalist la categoria Logistics & Supply Chain, alături de alte cinci proiecte europene reprezentate de Bosh, Nestle&Pepsico, SONAE, Grupo Cofares și BSL Cargo.
”Suntem foarte mândri de această realizare, Fashion Days este prima companie cu centrul logistic în România, nominalizată la European Gold Medal in Logistics & Supply Chain. Dezvoltarea rapidă a companiei din ultimii ani a dus la creșterea cu peste 150% a volumelor livrate în 2013 comparativ cu 2011. Pentru a susține această evoluție, în ultimii 3 ani am implementat o serie de proiecte îndrăznețe care au avut în vedere eficientizarea operațiunilor de procesare, livrare și stocare. Cel mai important beneficiu pentru clienții noștri este livrarea extrem de rapidă a comenzilor în maximum 24 de ore în România, Bulgaria și Ungaria, și în 48 de ore în Slovenia, Polonia și Cehia”, a declarat Paul Copil, Head of Operations Fashion Days.
Competiția European Gold Medal in Logistics & Supply Chain este organizată de Asociația Europeană de Logistică, o organizație formată din peste 30 de organizații naționale din Europa, care are drept scop premierea celor mai bune proiecte și inițiative din industria de logistică și supply chain, proiectele înscrise în concurs fiind jurizate mai întâi la nivel național.
”Logistics & Operations with style”, un proiect logistic cu livrare rapidă în 7 țări
Fashion Days investește în mod constant în inovație pentru a oferi clienților experiențe de shopping captivante și facile prin accesul la o gamă largă de produse și branduri cu livrare rapidă. Centrul logistic și operațional al companiei aflat la București, cu o echipă de peste 150 de angajați, asigură zilnic prelucrarea și livrarea a mii de colete către clienții din cele 7 țări în care Fashion Days este prezentă.
Proiectul „Logistics & Operations with style” include prezentarea tuturor inițiativelor operaționale dezvoltate în ultimii 3 ani de către Fashion Days. Acestea au fost axate pe trei direcții principale:
• Reducerea timpului de livrare a comenzilor către clienți prin stabilirea unui parteneriat strategic cu firma de curierat DPD;
• Eliminarea erorilor de procesare a comenzilor prin instalarea unei linii automatizate;
• Creșterea numărului de produse din stoc cu menținerea unor costuri reduse prin mărirea capacității de stocare din depozite.
Mai mult, echipa operațională a avut în vedere și reducerea semnificativă a costurilor de livrare, gestionarea unitară a încasărilor ramburs în șase monede locale, urmărirea prin sistemul track&trace a fiecărui colet în parte și introducerea unui sistem interactiv de notificare a livrărilor către clienții Fashion Days.
„Echipa noastră a reușit o mare performanță prin revoluționarea proceselor logistice. Eficiența în procesarea comenzilor prin noua linie automatizată a crescut în mod surprinzător. Timpul extrem de rapid obținut de la preluarea comenzii până la livrare precum și reducerea erorilor de procesare au dus la o scădere semnificativă a costurilor de manipulare pentru fiecare articol în parte. În același timp, suntem mai flexibili și putem să răspundem prompt la orice cerință a celorlalte departamente, precum ar fi campaniile de reduceri sau evenimentele speciale de marketing. Rețeaua logistică pe care am dezvoltat-o în Europa Centrală și de Est ne oferă oportunități multiple prin care reușim să venim în întâmpinarea clienților noștri cu servicii mai bune, mai rapide și mai fiabile ca oricând.”, a subliniat Peter Rohn, Chief Operations Officer Fashion Days.
Despre Fashion Days
Fashion Days este cea mai mare destinaţie de shopping online din Europa Centrala și de Est, parte a grupului Naspers. Compania de origine elveţiană este prezentă în Romania, Bulgaria, Ungaria, Slovenia, Slovacia, Cehia si Polonia. Celor peste 7,5 milioane de clienți, Fashion Days le oferă zilnic mai mult de 500.000 de produse, 100% originale de la peste 1000 branduri internaţionale. În 2013, Fashion Days s-a transformat dintr-un club privat de shopping care oferea doar campanii de produse în format flash-sales cu reduceri de până la 70%, limitate în timp şi în stocuri, într-o destinaţie de shopping care pune la dispoziţia clienţilor săi şi colecţii noi, disponibile în stoc.
București, 7 aprilie 2015 – Fashion Days
Views: 0