F64, primul eveniment de Live Shopping cu ajutorul tehnologiei VTEX

VTEX (NYSE: VTEX), platforma de comerț digital pentru branduri și retaileri de tip enterprise, anunță primul său eveniment de Live Shopping în România, promovat de către F64, cel mai mare retailer de echipamente foto-video și unul dintre primii clienții VTEX din țară.

Evenimentul a avut loc în data de 25 februarie și a avut sute de vizitatori unici în direct pe www.f64.ro. Fotografii Mircea Maieru și Dana Tudoran au discutat despre fotografia de portret și de stradă, două dintre cele mai îndrăgite genuri ale fotografiei, dar și despre obiectivele Canon RF, preferate pentru realizarea imaginilor de impact. De asemenea, fotografii au povestit despre experiența lor, au oferit sfaturi și au răspuns întrebărilor participanților adresate direct în chat-ul disponibil pe pagina evenimentului de Live Shopping.

Evenimentul a fost implementat cu ajutorul aplicației VTEX Live Shopping, care combină experiența personală a streaming-ului și a comunicării din social media cu achizițiile online rapide. Practic, platforma VTEX a folosit conținutul de calitate, generat în timp de real, pentru a se conecta cu potențialii cumpărători, ajutându-i să ia mai ușor decizia de cumpărare. Aceasta este o metodă de comunicare nativă mediului online, familiară atât generațiilor tinere de cumpărători, cât și celor mai vechi, mai apropiate de vânzările televizate (teleshopping).

De la lansare, aplicația VTEX Live Shopping a fost adoptată rapid de clienții VTEX din diferite țări ale lumii, brandurile și retailerii care folosesc soluția înregistrând o creștere de cinci ori mai mare a duratei medii a sesiunii online de shopping. O sesiune de live shopping este interactivă și personalizată, iar în cadrul ei cumpărătorii urmăresc live o prezentare a produsului, pun întrebările la care doresc să primească răspuns și cumpără printr-un simplu click.

”Ne bucurăm că brandurile și retailerii din România sunt receptivi și se adaptează rapid tendințelor actuale din ecommerce. Primul nostru eveniment de Live Shopping la nivel local s-a bucurat de succes în rândul comunității de pasionați de fotografie, ceea ce demonstrează pe de o parte, dorința consumatorilor de a avea în online experiențe similare cu cele din magazinele fizice și, pe de altă parte, încrederea F64 în tehnologia VTEX”, a precizat Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA Sales VP în cadrul VTEX.

„Ne bucurăm că am putut să transformăm un webinar într-o experiență de live shopping pentru clienți, oferindu-le în același timp consultanța de care au nevoie în procesul de achiziție. Ne dorim să folosim acest concept din ce în ce mai mult pe viitor și sperăm să devină o nouă modalitate prin care clienții F64 să-și achiziționeze produsele dorite”, a adăugat Cătălina Coterleț, Digital Marketing Manager F64.

Pe lângă adoptarea noilor trenduri din ecommerce, F64 oferă prin Academia F64 o serie de resurse valoroase, precum ebook-uri, articole, evenimente sau workshop-uri gratuite pentru pasionații de foto-video. Urmărește surprizele pe care le au pregătite pentru 2022 pe Academia.F64.ro.

Puteți urmări înregistrarea evenimentului aici.

Despre VTEX

VTEX (NYSE: VTEX) furnizează o platformă enterprise de comerț digital. Platforma noastră permite clienților noștri să își implementeze strategia de comerț, incluzând construirea magazinelor online, integrarea și gestionarea comenzilor pe mai multe canale și crearea unui marketplace. VTEX a fost înființată în Brazilia, iar acum se extinde la nivel global, fiind lider în accelerarea transformării comerțului digital din America Latină. Platforma VTEX este concepută în conformitate cu standarde și funcționalități de tip enterprise-level, peste 2400 de clienți cu peste 3200 de magazine active în 38 de țări având încredere în noi pentru a-i conecta cu clienții lor*.

Views: 1