evoMAG dublează spațiul de depozitare și crește stocurile pentru Black Friday 2022 cu 50%

  • evoMAG estimează o creștere de 10% a vânzărilor în Black Friday 2022 față de BF 2021
  • evoMAG listează produse și în marketplace-urile eMAG, Cel.ro și Elefant.ro
  • evoMAG va desfășura campania de Black Friday 2022 în intervalul 28 octombrie – 27 noiembrie, pe parcursul a 4 runde de reduceri
  • Cele mai vândute produse de Black Friday la evoMAG: laptopuri, televizoare, telefoane mobile, componente PC și vehicule electrice

evoMAG dublează spațiul de depozitare și crește stocurile de Black Friday cu 50%, pentru a asigura reducerea timpilor de livrare a comenzilor, și pentru a susține creșterea vânzărilor, în următoarea perioadă. Totodată, evoMAG continuă strategia de dezvoltare a companiei pe segmentul diversificării portofoliului de produse, compania anunțând recent dublarea portofoliului, la peste 120.000 de produse listate în site.

„Este o perioadă cu multe provocări pentru toată lumea, în contextul inflației, crizei energetice, războiului de la graniță. La nivelul pieței, ne așteptăm ca, anul acesta, să vedem o decelerare în ritmul de creștere al vânzărilor de Black Friday. Retailerii care vor înregistra vânzări mai mari s-au pregătit pe toate palierele, de la stocuri de produse în trending și investiții în servicii de diferențiere, până la diversificarea canalelor de vânzări. La evoMAG, estimăm o creștere de aproximativ 10% a vânzărilor în perioada de Black Friday 2022, față de perioada similară a anului trecut”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Produsele evoMAG, prezente în marketplace-urile eMAG, Cel.ro și Elefant.ro

Pentru a accelera dezvoltarea companiei, strategia evoMAG a vizat anul acesta și prezenta pe mai multe platforme marketplace. Început în vara anului trecut, cu listarea în marketplace-ul Elefant.ro, acest demers a continuat anul acesta cu listarea în marketplace-urile eMAG și Cel.ro.

„Am căutat anul acesta să găsim noi canale de vânzări, astfel încât să fim cât mai aproape de clienții noștri, să le oferim acces la produsele de calitate de care au nevoie, la prețuri accesibile. Vom continua acest demers de extindere a evoMAG pe piețele online din România și la nivel internațional, prin prezența în cât mai multe platforme marketplace relevante”, mai spune Mihai Pătrașcu.

evoMAG – retailerul de tehnologie cu cele mai multe opțiuni de livrare rapidă din România

evoMAG a încheiat parteneriate cu cele mai importante platforme de livrare rapidă, fiind retailerul de tehnologie cu cele mai multe opțiuni de livrare rapidă din România. Astfel, produsele evoMAG sunt listate pe Glovo, Bringo și Tazz, compania estimând că vor fi livrate peste 50.000 de comenzi prin toate cele 3 aplicații partenere de livrare rapidă, iar peste 100.000 de comenzi vor fi livrate în lockerele easybox, în contextul în care peste 90% dintre comenzi sunt livrare în 24 de ore.

„Toate aceste parteneriate se înscriu demersul nostru de a oferi o experiență de shopping fără cusur la evoMAG, iar livrarea cât mai rapidă este un obiectiv important în strategia de dezvoltare a evoMAG, alături de diversificarea opțiunilor de livrare rapidă a comenzilor”, adaugă Mihai Pătrașcu.

evoMAG mizează și anul acesta pe laptopuri, televizoare, telefoane mobile, componente PC, vehicule electrice ca fiind cele mai vândute produse de Black Friday. Compania va desfășura campania de Black Friday 2022 pe parcursul unei luni întregi, în intervalul 28 octombrie – 27 noiembrie, pe parcursul a 4 runde de reduceri. Ca și anii trecuți, în fiecare nouă rundă de Black Friday vor fi incluse și produse diferite, care nu au beneficiat de reduceri anterioare.

Views: 0

Lasă un răspuns