evoMAG: comenzile livrate la lockere vor depăși 40% anul acesta
- Clienții evoMAG au la dispoziție o rețea de aproximativ 9.000 de lockere, extinsă la nivel național, pe care o pot accesa la orice comandă plasată
- Mai mult, în prezent, până la 3% din totalul comenzilor ajung la destinație în mai puțin de 3 ore, prin platformele de livrare rapidă Glovo, Bringo și Tazz
evoMAG extinde opțiunile de livrare a produselor la nivel național în sistem locker, oferind clienților posibilitatea de a ridica produsele comandate din peste 5.000 de noi astfel de puncte instalate în toată țara. Extinderea ale loc ca urmare a noilor parteneriate încheiate cu două dintre cele mai importante firme de curierat din România: Fan Courier și Cargus, pentru utilizarea serviciilor FanBox și, respectiv, Ship & Go.
Noile puncte de tip locker se adaugă celor peste 3.900 de lockere instalate și folosite anterior de evoMAG în parteneriat cu compania de curierat Sameday, pentru utilizarea serviciului easybox.
Extinderea opțiunilor de livrare la nivel național în sistem locker se înscrie în strategia evoMAG de a oferi clienților cea mai bună experiență de shopping și posibilitatea de a intra cât mai repede în posesia produselor comandate, în ritmul și în locurile preferate de aceștia.
În prezent, peste 30% din totalul comenzilor evoMAG din întreaga țară sunt livrate folosind rețeaua de lockere, în parteneriat cu cele mai importante companii de curierat din România, oferind clienților posibilitatea de a-și planifica preluarea coletelor conform propriului program.
Pe lângă numărul mai mare de comenzi cu livrare la lockere, evoMAG înregistrează și o cerere în continuă creștere pentru livrare rapidă (livrare între una și trei ore), mai ales în zonele urbane unde timpul de așteptare redus este esențial. Astfel, în prezent, până la 3% din totalul comenzilor ajung la destinație prin platformele de livrare rapidă (Glovo, Bringo și Tazz).
„Noile parteneriate subliniază angajamentul evoMAG de a oferi cele mai rapide și mai convenabile opțiuni de livrare de pe piață. Deservim 2 nevoi diferite prin toate aceste parteneriate. În ceea ce privește livrarea la lockere, clienții au nevoie de predictibilitate în livrare și să câștige timp, iar pe segmentul de livrări rapide, într-un interval de 1 – 3 ore, aceștia au nevoie să își rezolve o problemă punctuală: să facă rapid un cadou, să înlocuiască un produs care s-a stricat, în general să rezolve o problemă rapidă, punctuală”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, menționând că, anul acesta, ponderea livrărilor la lockere va depăși 40%, pe fondul creșterii cererii pentru astfel de livrări și odată cu expansiunea rețelei de lockere și cu intensificarea concurenței în acest segment.
În ceea ce privește produsele, telefoanele mobile, accesoriile, componentele de calculator și consumabilele se numără printre cele mai frecvent achiziționate articole prin serviciul de livrare rapidă, evidențiind cererea în continuă creștere pentru soluții agile și eficiente.
Preocuparea pentru livrarea rapidă a produselor comandate s-a aflat permanent în centrul strategiei de dezvoltare a evoMAG. În ultimii ani însă, compania a accelerat dezvoltarea segmentului de livrări, încheind parteneriate cu cele mai importante platforme de livrare rapidă, fiind retailerul de tehnologie cu cele mai multe opțiuni de livrare rapidă din România.
Produsele evoMAG sunt listate, în prezent, pe platformele Glovo, Bringo și Tazz, în același timp, clienții companiei putând accesa o rețea de aproximativ 9.000 de lockere, dispuse la nivel național, în parteneriat cu trei dintre cele mai importante companii de curierat din România.
Views: 11