EuroLeague Basketball și Motorola anunță un parteneriat premium

●  Motorola, deținută de compania globală de tehnologie Lenovo, devine partener premium al EuroLeague și EuroCup

●  Acordul aduce Motorola și Euroleague Basketball împreună până în 2026

EuroLeague Basketball și Motorola au anunțat un acord de sponsorizare pe mai mulți ani prin care Motorola devine partenerul premium de smartphone-uri al ambelor competiții europene de baschet, Turkish Airlines EuroLeague și BKT EuroCup, până în 2026. Vestea va fi anunțată oficial, pe 9 ianuarie, cu ocazia uneia dintre rivalitățile clasice din Turkish Airlines EuroLeague, între puternicii Bayern Munchen și Real Madrid.

“Suntem încântați să le urăm bun venit lui Motorola și Lenovo în familia noastră de parteneri strategici,” a spus Paulius Motiejunas, Euroleague Basketball CEO. “La fel ca și Euroleague Basketball, Motorola este cunoscută pentru o istorie bogată, inovație și pasiune. Așteptăm cu nerăbdare să ne unim forțele în misiunea de a aduce oamenii împreună prin tehnologie și sport.”

Motorola, o companie Lenovo din 2014, a fost în fruntea inovației, fiind un factor cheie în transformarea tehnologiei smartphone-urilor. Euroleague Basketball, cunoscută pentru competițiile sale de baschet de primă clasă din întreaga Europă, a acordat în mod constant prioritate fanilor săi și atmosferei unice generate în timpul meciurilor sale. Colaborarea cu Motorola confirmă acest angajament, punând accentul pe satisfacerea nevoilor oamenilor – pasionații de baschet care fac ca evenimentele Euroleague să fie cu adevărat speciale.

Euroleague Basketball este cel mai recent parteneriat sportiv global de mare anvergură încheiat de Motorola și Lenovo, alăturându-se altor mari organizații precum Formula 1®, Ducati Corse, Chicago Bulls, Milwaukee Bucks, La Liga și San Diego Padres, printre altele.

Fabio Capocchi, EMEA MBG General Manager a spus despre parteneriat: “În 2023 am văzut un succes extraordinar în întreaga regiune EMEA în ceea ce privește colaborările și parteneriatele care au rezonat cu pasiunile utiizatorilor. Acum, dăm startul noului an devenind sponsor al Turkish Airlines EuroLeague și BKT EuroCup, cele mai importante competiții europene de baschet. Acesta este un moment important pentru Motorola și pentru evoluția brandului”.

Fabio Capocchi a mai adăugat: “Ne străduim să fim un brand care pune utilizatorul pe primul loc, iar prin cel mai recent parteneriat al nostru, putem să ne conectăm cu utilizatorii din comunitatea Euroleague și să le dăm posibilitatea de a-și trăi viața prin prisma propriilor obiective și pasiuni. Suntem încântați să ne asociem cu Euroleague Basketball și să dăm viață ambiției comune de a fi generatori de schimbări pozitive”.

Lara Rodini, Global Sponsorships & Activation Director la Lenovo: “Suntem încântați să anunțăm acest nou parteneriat cu EuroLeague Basketball, care subliniază importanța pentru compania noastră de a face parte din lumea sportului pentru a ne îmbunătăți gradul de conștientizare al brandului și poziționarea pe o scenă globală. Cele două companii împărtășesc valori comune importante, cum ar fi pasiunea, motivația puternică, dedicarea, concentrarea pe rezultate și spiritul de echipă și ne vom asocia împreună într-o lume în care fanii reprezintă o lungă poveste de valori umane, sportive, sociale și etice”.

Lara Rodini continuă: “Prin parteneriatul cu Turkish Airlines EuroLeague și BKT EuroCup, ne alăturăm într-o oportunitate extraordinară de a conecta mii de oameni – suporteri pasionați care trăiesc în diferite țări – oferindu-le posibilitatea de a-și spune povestea așa cum o văd ei. Acest parteneriat va permite, de asemenea, creearea de conținut exclusiv și să implice fanii din întreaga lume pentru a sărbători entuziasmul celui mai bun baschet european și pentru a construi momente de durată și de impact”.

“Suntem încântați să anunțăm parteneriatul nostru cu Motorola, unul dintre cele mai emblematice branduri de tehnologie mobilă, care împărtășește valorile noastre de bază, cu o abordare centrată pe fani și inovare continuă. Euroleague Basketball se mândrește cu prezența sa extinsă în întreaga regiune, ceea ce ne face una dintre puținele branduri capabile să ofere o platformă cu adevărat paneuropeană.” a spus Gawain Davies, Euroleague Basketball Senior Director Corporate Partnerships & Licensing. “Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm în colaborare cu Motorola pentru a oferi o experiență îmbunătățită fanilor Euroleague pe diversele noastre piețe.”

Ca parte a acordului, brandul Motorola va fi afișat în toate meciurile din Euroleague și EuroCup, în sală și în transmisiuni, precum și pe platformele și conținutul digital al competițiilor.

Alte inițiative menite să îmbunătățească experiența fanilor EuroLeague și EuroCup prin intermediul infrastructurii tehnologice Lenovo și Motorola vor fi anunțate ulterior.

Această colaborare între Euroleague Basketball și Motorola reprezintă o dedicare comună pentru a depăși limitele inovației, menținând fanii în centrul atenției. Pe măsură ce parteneriatul se dezvoltă, ambele organizații sunt încântate să introducă inovații revoluționare care vor îmbunătăți experiența fanilor în lumea baschetului european.

Disclaimer legal

Anumite caracteristici, funcționalități și specificații ale produsului pot depinde de rețea și pot face obiectul unor termeni, condiții și taxe suplimentare. Toate se pot modifica fără notificare prealabilă. MOTOROLA și logo-ul M stilizat sunt mărci comerciale înregistrate ale Motorola Trademark Holdings, LLC. Toate celelalte mărci comerciale sunt proprietatea proprietarilor respectivi. ©2024 Motorola Mobility LLC. Toate drepturile rezervate.

Views: 0

Lasă un răspuns