Ericsson va livra servicii de administrare a rețelelor pentru Ungaria
- Contract pe 5 ani pentru gestionarea operațiunilor din teren
- Primul contract de servicii de administrare a rețelelor încheiat de Ericsson în Ungaria
Unul dintre operatorii de cablu și telecomunicații din Ungaria, a semnat un contract de servicii de administrare a rețelelor cu Ericsson pentru gestionarea operațiunilor din teren și servicii de mentenanță. Capabilitățile tehnice și experiența Ericsson ca lider global în servicii de administrare a rețelelor va permite companiei să livreze clienților săi experiențe cea mai bună calitate.
Datorită contractului încheiat cu Ungaria, Ericsson își va extinde capabilitățile în servicii de administrare a rețelelor pentru companiile de cablu și își va consolida poziția pe piața din Europa Centrală. Timp de 5 ani, Ericsson va fi responsabil pentru activitățile din teren ale rețelei, acesta fiind și primul contract pentru servicii de administrare a rețelelor semnat de companie în Ungaria.
„Într-o era digitală aflată în continuă schimbare, ne alegem parteneri atât companii locale, cât și companii multinaționale, pentru a fi siguri că oferim mereu experiențe de cea mai bună calitate clienților noștri”, a spus Severina Pascu, Director General al Liberty Global pentru Regiunea Europa Centrală și de Est. „Ericsson ne poate furniza expertiza ce ne va permite să ne îmbunătățim modul în care le oferim clienților noștri servicii inovatoare.”
„Cu parteneriate în peste 100 de țări din întreaga lumea, Ericsson are o experiență vastă în contracte dedicate serviciilor de administrare a rețelelor și vom folosi aceste capabilități pentru a livra cele mai bune soluții potrivite nevoilor Ungariei,” a menționat Gabor Ery, CEO Ericsson Ungaria. „Suntem entuziasmați să contribuim la îmbunătățirea calității rețelei cu ajutorul tehnologiile noastre de ultimă generație precum „Analytics”, soluții pentru care centrul nostru cercetare și dezvoltare din Budapesta deține competențe unice în domeniu.”
RESURSE SUPLIMENTARE PENTRU EDITORI
Puteţi descărca imagini la rezoluţie înaltă şi video de calitate la www.ericsson.com/press.
Despre Ericsson
Lider la nivel global în furnizarea de tehnologie și servicii de comunicații, Ericsson face posibilă crearea unei societăți permanent conectate. Relațiile solide și de lungă durată pe care le avem cu cei mai importanți operatori telecom din lume ne permit să ajutăm oameni, companii și societăți să-și atingă adevăratul potențial și să creeze un viitor sustenabil.
Portofoliul nostru de servicii, software și infrastructură IT&C – axat, în special, pe soluții de mobilitate, broadband și cloud – ajută industria telecom și alte sectoare să-și îmbunătățească activitatea prin creșterea eficienței, optimizarea experienței utilizatorilor și descoperirea de noi oportunități de business.
Cu peste 115.000 de angajați în întreaga lume și clienți în peste 180 de țări, Ericsson îmbină cu succes experiența la nivel global cu servicii și tehnologii de top. Susținem rețele care deservesc peste 2,5 miliarde de abonați, iar 40% din traficul mobil mondial este susținut de rețele Ericsson. Mai mult decât atât, investițiile noastre în cercetare și dezvoltare asigură că soluțiile pe care le oferim, implicit și clienții noștri, rămân printre cei mai buni din industrie.
Fondată în 1876, Ericsson are sediul în Stockholm, Suedia. În 2014, compania a înregistrat venituri în valoare totală de 33,1miliarde USD (228 miliarde coroane suedeze). Ericsson este listată la Bursa Nordică OMX din Stockholm și pe NASDAQ din New York.
Ericsson – 23.10.2015
Views: 1