Ericsson prezintă soluții TV și media de ultimă generație la IBC 2015, cel mai mare târg internațional dedicat industriei de profil
- Ericsson va lansa noi soluții și servicii media care vor ajuta companiile să-și concentreze atenția asupra consumatorilor din ce în ce mai conectați, odată cu transformarea industriei TV în era internetului
- Ericsson va prezenta cele mai noi studii despre oportunitățile și provocările industriei media și modurile în care companiile pot răspunde așteptărilor din ce în ce mai mari ale consumatorilor.
Pe măsură ce televiziunea se îndreaptă spre era internetului și trece printr-un proces de transformare disruptivă fără precedent, lanțul valoric tradițional din media evoluează într-un nou ecosistem dinamic. În centrul acestor schimbări se află consumatorul, mai ales datorită creșterii așteptărilor sale față de cum ar trebui să fie experiența TV în ziua de astăzi.
Ericsson (NASDAQ: ERIC) va dezvălui la IBC 2015, cel mai mare târg internațional dedicat industriei media, soluții TV și media de ultimă generație menite să asigure satisfacția consumatorilor prin livrarea de experiențe complete și personalizate, conținut captivant și servicii în continuă dezvoltare.
Mai mult decât atât, Ericsson își va consolida poziția de lider pe piața de procesare video definită prin software prin lansări de soluții inovatoare, prezentând și modul în care arhitecturile cloud sunt influențate pozitiv de numărul tot mai mare de servicii ale companiei dedicate industriei. De asemenea, Ericsson va demonstra beneficiile soluțiilor sale de integrare pentru companiile TV și media, portofoliu extins datorită achizițiilor unora dintre cele mai importante companii din industrie.
Ericsson va prezenta la IBC 2015:
- Soluții pentru conținut media din ce în ce mai interactiv, care vor maximiza valoarea programelor pentru deținătorii de drepturi TV și societățile de televiziune și care vor putea include grafică captivantă pentru sporturi, actualizări de portofoliu pentru titraj în timp real și asocierea de metadate.
- Portofoliul companiei de soluții dedicate procesării media care asigură flexibilitate, calitate și eficiență în gestionarea conținutului media și care furnizează soluții de codificare, transport și livrare a conținutului video. De asemenea, Ericsson va lansa soluții dedicate procesării avansate și virtualizării conținutului video.
- Servicii de media publishing, inclusiv gestionarea transmisiilor TV, și informații despre lansarea noilor canale Ultra HD, împreună cu toate funcționalitățile pentru procesele de business, autentificarea consumatorului, facturare și date importante de analiză despre spectatori pentru a livra servicii de TV Anyware și OTT (over-the-top)
- Soluții de transmisie video pentru arhivarea, optimizarea, stocarea, procesarea și optimizarea livrării de conținut video în rețelele fixe și mobile IP, dar și actualizări la produsele dedicate sistemelor DVR cloud și VOD (video la cerere).
- Capabilități media pentru a oferi experiențe cu adevărat personalizate pentru consumatori, inclusiv actualizări ale platformelor TV Ericsson.
- Observații importante din industria media, incluzând informații interesante din studiul Ericsson ConsumerLab despre industria de TV și media, viziunea companiei pentru 2020 și, pentru prima dată, sesiuni live de întrebări și răspunsuri cu experții Ericsson.
„Suntem foarte mândri că reprezentăm un element cheie în evoluția industriei de TV și media către era internetului, o eră în care conținutul video și TV va fi și mai personalizat, conectat, durabil”, a spus Elisabetta Romano, Vice President and Head of TV and Media, Ericsson. „Pe măsură ce ne apropiem de Societatea Permanent Conectată, consumatorii din ce în ce mai conectați vor dicta agenda industriei și îi vor motiva pe clienții noștri să-și concentreze eforturile spre a inova constant în materie de servicii și pentru a asigura loialitatea acestora. La IBC 2015, Ericsson va arăta modul unic în care își ajută clienții să răspundă provocărilor unei industrii în continuă schimbare prin furnizarea de servicii de top și informații esențiale despre atitudinile și comportamentul consumatorului de media.”
Ericsson – 26 AUGUST 2015
Views: 0