Ericsson lansează soluții care aduc acoperirea și performanța rețelelor mai aproape de era 5G

  • Broadband mobil pentru toată lumea – susține viziunea Ericsson de a face internetul mobil accesibil tuturor, dublând performanța rețelelor și îmbunătățind exponențial eficiența acestora, în același timp scăzând costurile de administrare cu 60%
  • Acoperirea extinsă pentru aplicații va ajuta actuala tehnologie LTE să devină parte integrantă a rețelelor 5G, odată cu lansarea primei oferte comerciale pentru trafic de date LTE la viteze de 1Gbps
  • Serviciile de administrare a rețelelor axate pe experiența utilizatorilor vor monitoriza atât performanța rețelelor, cât și satisfacția clienților finali
  • Sistemul de facturare și plăți în cloud Ericsson Revenue Manager va contribui semnificativ la îmbunătățirea proceselor de business și experiențelor consumatorilor și la eficientizarea operațiunilor necesare pentru transformarea digital

Ericsson - Mobile Broadband for Everyone

Ericsson (NASDAQ: ERIC) lansează patru noi soluții pentru a ajuta furnizorii de servicii de comunicații să profite de oportunitățile de business create de apariția tehnologiei 5G. Soluțiile vor fi demonstrate și în cadrul Mobile World Congress (MWC) 2016, unul dintre cele mai mari târguri de tehnologie la nivel internațional, desfășurat în perioada 22-25 februarie 2016, în Barcelona, Spania.

Datorită dezvoltării Internetul Tuturor Lucrurilor, tehnologiei 5G și cloud, furnizorii de servicii vor asista la creșterea numărului de utilizări diferite ale rețelelor, ceea ce va crea noi lanțuri valorice, modele financiare și oportunități de afaceri. Pentru a putea profita toate acestea, operatorii trebuie să se transforme și să se adapteze constant pentru a oferi servicii și soluții cu valoare adăugată consumatorilor finali.

În același timp, performanța rețelelor va deveni din ce în ce mai importantă. Studiul Ericsson Mobility Report – ediția MWC 2016 arată că o experiență de live streaming de slabă calitate poate avea un efect dublu negativ, atât pentru că duce la scăderea capitalului de imagine al unui furnizor de servicii, dar și pentru că va contribui la creșterea afinității pentru serviciile competiției.

Broadband mobil pentru toată lumea

Ultimul studiu Ericsson Mobility Report arată că 90% din populația lumii va fi acoperită de rețele mobile de tip WCDMA/HSPA până în 2021. În același timp, peste 50% din populația lumii încă nu are acces la internet, mai ales în țările slab dezvoltate. Acest lucru oferă o oportunitate imensă pentru operatorii telecom.

Ericsson - Delivering Extreme App Coverage

Pentru a susține viziunea companiei de a face internetul mobil accesibil tuturor, soluțiile Ericsson vor contribui la îmbunătățirea performanței rețelelor, eficientizarea operațiunilor și scăderea costurilor pentru acoperirea broadband-ului mobil. Soluția Ericsson WCDMA Flow of Users va dubla performanța rețelelor pe infrastructurile deja existente, în timp ce Zero Touch WCDMA va crește eficiența operațiunilor în rețea de trei ori, iar Mobile Broadband Expander va contribui la scăderea costurilor de administrare a rețelelor cu până la 60%, simplificând și extinderea sutelor de mii de rețele 2G deja existente.

Soluția va fi disponibilă comercial în trimestrul al doilea din 2016.

Acoperire extinsă pentru aplicații

Ca parte a evoluției către era 5G și pentru a îmbunătăți performanța și eficiența tehnologiei LTE de astăzi, dar și pentru a acoperi nevoile rețelelor create de traficul din ce în ce mai mare de date, Ericsson lansează noi soluții hardware și software pentru Ericsson Radio System. Lansările vor susține prima ofertă comercială pentru trafic de date LTE la viteze de 1Gbps și arhitecturile de rețea pentru Cloud RAN. Soluțiile Ericsson Radio System vor include și trei noi produse dedicate accesului radio care suportă 4×4 MIMO și noi spectre de bandă.

Soluția va fi disponibilă comercial în trimestrul al doilea din 2016.

Serviciile de administrare a rețelelor axate pe experiența utilizatorilor

Pentru abonați, performanța rețelelor și experiența pe acestea le-o oferă sunt extrem de importante. În acest sens, Ericsson va lansa Service Operations Center (SOC) și Experience Management Center (EMC), pentru a completa oferta de servicii de administrare a rețelelor axate pe experiența utilizatorilor. SOC monitorizează performanța serviciilor precum difuzarea de conținut video și căutările pe internet în timp real, în timp ce EMC monitorizează experiența și percepția consumatorilor prin sondaje, analize social media, studii Net Performance Score și analize ale ratelor de retenție.

Serviciile de administrare a rețelelor axate pe experiența utilizatorilor sunt disponibile imediat.

Ericsson Revenue Manager

Ericsson Revenue Manager este un sistem de facturare și plăți care satisface nevoile furnizorilor de servicii declanșate de transformarea digitală. Soluția este disponibilă în cloud și poate fi personalizată ușor, oferind flexibilitate, automatizare și eficiență operațională fără să fie nevoie de sisteme integrate sau configurării costisitoare. Este primul sistem de suport pentru business creat special pentru oportunitățile de business și provocările aduse de Societatea Permanent Conectată și era 5G.

Soluția are un sistem simplu de configurare ce permite lansarea noilor produse și servicii în doar câteva minute. De asemenea, folosește un software în cloud, deschis și modular, conceput special pentru diversitatea soluțiilor Societății Permanent Conectate.

Ericsson Revenue Manager va fi disponibil începând cu luna iunie 2016.

Ericsson la Mobile World Congress 2016

Pe durata târgului Mobile World Congress 2016 din Barcelona, Ericsson va prezenta ultimele tendințe din industria IT&C și va găzdui la standul său cele mai noi inovații tehnologice și discuții inspiraționale ce vor permite noi oportunități de afaceri. Ne aflăm în era transformării digitale, tot mai aproape de Societatea Permanent Conectată – o societate în care mobilitatea, broadband-ul și cloud-ul vor ajuta fiecare individ și fiecare industrie să-și atingă adevăratul potențial. Există o multitudine de oportunități, iar companiile se transformă conform rolului pe care acestea au ales să-l joace în lanțul valoric și ecosistemele Societății Permanent Conectate.

Veniți alături de Ericsson în Hala 2, la standul 2N60, pentru a putea învăța mai multe despre 5G, Internetul Tuturor Lucrurilor și cloud, dar și pentru a discuta impactul pe care transformarea digitală îl are asupra oamenilor, afacerilor și societății.

Ericsson – 4.02.2016

Views: 0

Lasă un răspuns