Ericsson demonstrează Societatea Permanent Conectată în această săptămână la București

Săptămâna aceasta, roadshow-ul global Ericsson „Let’s turn Change into Growth” se oprește în București pentru a le demonstra live companiilor locale ultimele inovații tehnologice și pentru a prezenta beneficiile Societății Permanent Conectate

Roadshow-ul este o ocazie pentru Ericsson să prezinte modul în care și-a dezvoltat portofoliul în patru mari domenii de expertiză: Rețele, IT, TV & media și Industrii Conectate

DSC01104

Prin Centrul de Servicii Globale, România este extrem de importantă pentru abilitatea Ericsson de a livra global soluții care susțin Internetul Lucrurilor, transporturi conectate sau servicii interactive de televiziuneÎn contextul roadshow-ului internațional „Let’s turn Change into Growth”, Ericsson se întâlnește față în față cu clienți, parteneri, universități, inovatori și autorități din fiecare țară vizitată și, împreună, discută despre noi moduri în care tehnologia poate să aducă îmbunătățiri activității lor și, în special, nivelului de performanță pe care îl pot susține. Experții internaționali Ericsson vor explica și vor demonstra practic modurile prin care soluțiile IT&C deschid o nouă cale către creștere.

Mai exact, pe parcursul celor cinci zile de roadshow, între 30 iunie și 3 iulie, Ericsson prezintă noi tendințe, insight-uri și demo-uri practice ale modurilor în care:

Evoluția continuă către Societatea Permanent Conectată stimulează inovația în toate sectoarele economice. Industrii cât se poate de diferite încep să conștientizeze nevoia de a adopta cele mai noi tehnologii și modele de business pentru a rămâne competitive într-o lume din ce în ce mai conectată. Domeniul IT&C are potențialul să creeze o transformare profundă, schimbând societatea din interior. Ne aflăm într-un punct de cotitură, în care următorul val de inovații, susținut de o mobilitate tot mai mare și soluții de cloud, va cataliza noi modele de business și servicii. Toate acestea privesc în egală măsură operatorii telecom și companii TV sau din alte industrii, dar chiar și societatea ca întreg.

Rețelele devin un element important pentru creșterea companiilor, evoluând către rețele inteligente, ușor de programat prin soluții de cloud și virtualizare

Convergența dintre IT și rețele le va permite operatorilor să își asume noi roluri în ecosistemul internațional, valorificând oportunități noi prin soluții de cloud flexibile și sigure

Branduri cunoscute din industria TV & media se transformă din proprietari de conținut în furnizori de servicii și își dezvoltă business-ul valorificând inteligența rețelelor IP și puterea mobilității

Tehnologia și puterea internațională Ericsson ajută și alte industrii să devină conectate și să se transforme folosind modele și servicii de business mai agile și inovatoare

România joacă un rol important în strategia Ericsson de a contribui la crearea Societății Permanent Conectate. Centrul de Servicii Globale (GSC) Ericsson din București ajută peste 70 de milioane de persoane din toată lumea să comunice în fiecare zi, prin activități de monitorizare și administrare de la distanță a rețelelor. În același timp, echipe din GSC implementează proiecte inovatoare precum echipamente purtabile care îmbunătățesc siguranța și eficiența operațiunilor, conectând și administrând, de asemenea, flote de vehicule și vapoare din toată lumea sau livrând servicii interactive de TV prin cloud. Centrul deservește 35 de clienți internaționali.

Ericsson – 1.07.2015

 

Views: 0

Lasă un răspuns