EA SPORTS FC™, NOUL CAPITOL AL JOCULUI DE RENUME MONDIAL

Brandingul EA SPORTS FC își va face debutul în peste 100 de meciuri globale de fotbal, începând de mâine

Fanii se pot înscrie pentru a afla mai multe despre Viitorul Interactiv al Fotbalului, mai multe informații de produs fiind programate pentru Iulie

Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™. FC va deveni platforma EA SPORTS unde vor fi create, inovate și dezvoltate noi experiențe de fotbal, conectând totodată milioane de fani prin intermediul consolelor, dispozitivelor mobile, online sau al produselor esports.

Alătură-te clubului. Înscrie-te pe easports.com/fc  

În următoarele zile, brandul EA SPORTS FC își va face debutul în peste 100 de meciuri ale celor mai mari ligi din lume. Fanii fotbalului vor vedea pentru prima dată noua identitate de brand în acțiune, prin intermediul partenerilor EA SPORTS, precum: Premier League, LaLiga, Bundesliga, Serie A, Ligue 1, WSL, NWSL, CONMEBOL și mulți alții. Voci din întreaga lume a fotbalului global se alătură EA SPORTS pentru a da startul unei noi ere a jocului, sute de ligi, branduri și atleți distribuind astăzi logo-ul EA SPORTS FC pe platformele lor.

„Acum începe povestea EA SPORTS FC. Avem la bază 30 de ani de leadership, în care am creat experiențe ce au adus laolaltă comunitatea globală a fotbalului și vom continua să punem fanii pe primul loc și în viitor. EA SPORTS FC va fi un simbol al sportului, un simbol al inovației și al schimbării și suntem nerăbdători să le dezvăluim fanilor în luna iulie mai multe despre viitorul vizat.”, Nick Wlodyka, SVP & GM, EA SPORTS FC.

Noul branding este inspirat direct de joc și de o formă dominantă în cultura fotbalului, care reprezintă sportul în multiple dimensiuni, mai exact triunghiul. De la pase la faze fixe, această formă este adânc înrădăcinată în ADN-ul experiențelor de fotbal EA SPORTS; de la unghiurile izometrice de la prima noastră experiență 8-bit la poligoanele triangulate din fiecare pixel ale celor mai recente jocuri, dar și simbolul emblematic al jucătorilor, care apare deasupra fiecărui atlet în fiecare meci. Mai multe detalii despre identitatea de brand și limbaj de design, aici. 

EA SPORTS definește de 30 de ani fotbalul interactiv și a construit o comunitate globală de peste 150 de milioane de fani, pe diferite platforme – o comunitate pe care EA SPORTS FC va continua să o dezvolte alături de parteneri cu viziune comună, aceea de a contura un viitor al fotbalului în care fanii sunt pe primul loc. Bazat pe incluziune și inovație, fanii vor avea acces la peste 19.000 de jucători licențiați, 700 de echipe și 30 de ligi, iar cu sprijinul a peste 300 de parteneri globali din fotbal, experiența va fi extinsă și spre fotbalul feminin și echipe de amatori.  

Fanii se pot înregistra pe easports.com/fc pentru a se Alătura Clubului și pentru a se afla printre primii care află mai multe informații, înainte de actualizările programate pentru luna iulie.

Citatele Partnerilor

Premier League

„Prin parteneriatul nostru de lungă durată cu EA SPORTS, putem să aducem fanii din întreaga lume mai aproape de Premier League și suntem conștienți de importanța generației următoare în conturarea viitorului fotbalului. Suntem nerăbdători să vedem cum va evolua parteneriatul odată cu lansarea EA SPORTS FC, fie că vorbim despre progrese în dezvoltarea ePremier League, noi stadioane puse la dispoziția comunităților din UK sau experiențe captivante in-game pentru fani.”, a declarat Richard Masters, Premier League Chief Executive. 

LaLiga

„Suntem mândri că suntem fruntași în ceea ce privește inovația în fotbal, iar parteneriatul nostru cu EA SPORTS FC este dovada. EA SPORTS FC va fi un hub pentru o creștere pozitivă în fotbal și vom continua să lucrăm la moduri noi și inovatoare pentru ca fanii să aibă parte de experiențe autentice în cadrul  meciurilor din LaLiga.”, a spus Javier Tebas, Președinte LaLiga. 

NWSL

„Parteneriatul din 2022 dintre NWSL și EA SPORTS nu a fost doar un moment important pentru fotbalul feminin, ci și o investiție și viziune pe termen-lung. Următorul capitol al jocului de renume mondial se bazează pe recunoașterea talentului impresionant și al impactului pe care ligile precum NWSL îl au asupra fiecărui fan al fotbalului, iar EA SPORTS FC va aduce această recunoaștere și chiar mai mult.”, a declarat Jessica Berman, Commissioner NWSL. 

Bundesliga

„Fanii din întreaga lume pot descoperi și crea legături pe viață cu cluburile și jucătorii prin intermediul jocurilor video, și este esențial ca ligile de top precum Bundesliga să fie prezente pe cele mai bune platforme pentru a interacționa cu acești suporteri,” menționează Peer Naubert, Chief Marketing Officer, Bundesliga International. „Parteneriatul nostru cu EA SPORTS ne permite să facem fix asta, prin EA SPORTS FC, și sperăm că fanii sunt la fel de încântați ca noi pentru viitorul fotbalului.”

CONMEBOL

„Fanii sunt temelia fotbalului, iar o victorie pentru ei este o victorie pentru întreg sportul. Prin perteneriatul cu EA SPORTS FC, le oferim fanilor cea mai bună metodă prin care pot simți experiența CONMEBOL în afara terenului și oportunitatea de a se alătura unui club bazat pe incluziune și pe dezvoltarea jocului pe care îl adorăm.”, a declarat Juan Emilio Roa, Marketing & Commercial Director CONMEBOL.

Barclays Women’s Super League

„Pentru ca fotbalul să facă pași spre viitor, promovarea și egalitatea fotbalului feminin trebuie să reprezinte un obiectiv. EA SPORTS FC le va oferi fanilor o experiență fără egal a jocului cu echipe feminine, care subliniază importanța și impactul fotbalului feminin. Știm că fanii și-au dorit să interacționeze cu Barclays WSL, iar EA SPORTS FC a venit cu soluția.”, a spus Navin Singh, Commercial Director The Football Association.

Views: 0

Lasă un răspuns