E-value International la un an de succes în România

e-value International S.A., unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de tip Contact Center din sud-estul Europei, împlinește un an de activitate în România.

Compania și-a dezvoltat în mod semnificativ operaţiunile de-a lungul acestui an, implicându-se în proiecte de customer care şi de creştere a vânzărilor pentru clienţii de pe piaţa locală, dar şi internaţională. Progresul e-value în Romania se bazează pe modelul celor peste 15 ani de experienţă ai companiei mamă în deservirea clienţilor din diverse domenii, cu nevoi diferite în ceea ce priveşte relaţionarea cu consumatorii, cât şi pe o infrastructură tehnologică avansată.

Pe piaţa locală, prin parteneriatul strategic încheiat cu Telekom Romania, e-value oferă un portofoliu complet de servicii de tip Contact Center (customer care, asistenţă tehnică, Directory Assistance Service, telesales şi colectarea datoriilor) atât pentru clienţii de servicii fixe, cât şi pentru clienţii de servicii mobile ai operatorului.

De asemenea, e-value oferă servicii de merchant suport companiei PayU Romania, lider pe piaţa plăţilor online.

Pe plan internaţional, e-value, în parteneriat cu Divizia Corporaţii Multinaţionale a Deutsche Telekom AG, a început implementarea unui proiect de creare a unui singur punct de contact pentru managementul flotelor de servicii de telefonie mobilă, cu scopul de a răspunde nevoilor clienţilor multinaţionali de a beneficia de servicii integrate de tip Enterprise Mobility.

Tom Stratos_e value-001

Împlinirea unui an de activitate a fost marcată la Bucureşti printr-un eveniment special pentru angajaţii şi partenerii companiei. Tom Stratos, CEO e-value, a afirmat în cadrul evenimentului: „Grupul OTE este prezent pe piaţa din România de aproape 20 de ani. De-a lungul acestor ani, grupul şi-a dovedit încrederea în această ţară, în oamenii ei şi în perspectivele de dezvoltare. Anul trecut, grupul şi-a extins investiţiile în România, prin deschiderea e-value International. La un an distanţă, suntem mândri de realizările echipei locale şi urmarim să o dezvoltăm în continuare pentru a adresa cât mai eficient noile oportunităţi de pe piaţă”.

E-value operează deja în două locaţii din România, în Bucureşti, respectiv în Braşov, pe o suprafaţă totală de 3500 de metri pătraţi şi având peste 500 de agenţi calificaţi. Planul strategic al companiei vizează dezvoltarea, în continuare, a infrastructurii, dar şi extinderea echipei, pentru a răspunde cerințelor pentru proiectele regionale şi internaţionale.

Despre E-value International S.A.

E-Value International S.A. este o companie care oferă servicii de tip Contact Center, membră a Grupului OTE şi Deutsche Telekom, şi urmează modelul de succes al companiei mamă COSMOTE e-value S.A. Compania oferă un portofoliu de servicii complete de tip Contact Center, 24/7, de la servicii de relații cu clienții şi de asistenţă tehnică, până la soluţii de retenţie a clienţilor şi de vânzări, având parteneriate solide cu clienţii săi, sprijinind nevoile lor strategice şi contribuind la atingerea obiectivelor acestora de relaţionare cu consumatorii.

Despre COSMOTE e-value S.A.

COSMOTE e-value S.A. a fost fondată în 1999 în Grecia şi este membră a Grupului OTE şi Deutsche Telekom. În cei peste 15 ani de când operează pe piaţă, COSMOTE e-value S.A. a dezvoltat o expertiză semnificativă, oferind servicii call center la cele mai înalte standarde. Cu peste 4500 de angajaţi specializaţi şi 7 puncte de lucru în Grecia, compania deţine o infrastructură tehnologică avansată şi excelenţă operaţională în planificarea şi implementarea proiectelor şi monitorizarea performanţelor. Compania are un portofoliu solid de peste 35 de clienţi, din diverse sectoare de activitate, cu nevoi diferite din punct de vedere al relaţionării cu consumatorii.

București, 15 aprilie 2016 – e-value International S.A.

Lasă un răspuns