Digital Marketing Forum 2016
In perioada 25 – 26 februarie 2016 va avea loc cea de-a X-a editie a evenimentului Digital Marketing Forum. Participantii vor avea ocazia sa intalneasca unii dintre cei mai buni vorbitori locali si internationali din indrustrie, care vor prezenta cele mai noi tendinte, solutii de optimizare a campaniilor online si studii de caz relevante.
In prima zi, peste 30 de specialisti vor discuta despre trendurile actuale in domeniu in cadrul a 2 conferinte si 3 sesiuni de seminarii.
A doua zi este dedicata unui training intensiv de e-mail marketing sustinut de Kath Pay, Consultant & Trainer, UK
Digital Marketing Forum este un eveniment adresat:
- Head of Digital
- Digital Marketing Managers & Directors
- Marketing Directors & Managers
- Digital Strategists
- eCommerce Specialists
- Digital Marketing Specialists
- Account Directors & Managers
- Digital Project Managers
- Digital Start-ups
- Campaign Managers
- Digital Analysts & Researchers
- Online Publishers
- Media Planners & Buyers
- Digital Services Vendors
Evenimentul va avea loc la Crowne Plaza Hotel, Bucuresti, un hotel central de 4 stele, aflat in zona de business a orasului, care pune la dispozitie cele mai bune conditii pentru desfasurarea conferintelor si a seminariilor.
O sesiune ce preconizeaza tendintele anului 2016 si trece in revista tacticile care au functionat pentru branduri in ultimele 12 luni. De la publicitate online la marketing axat pe performanta, la continut video si la marketing centrat pe influenceri, vom discuta despre tehnicile cu cel mai mare impact in promovare.
Subiecte
- Care sunt tendintele in marketingul online in 2016
- Ce impact au noile tehnologii in marketingul interactiv
- Cum creezi interactiune cu consumatorii prin social media
8 din 10 romani schimba canalul in timpul pauzei publicitare: se ascund de branduri. In spatele caror ecrane ar trebui sa ii caute brandurile, astfel incat sa castige jocul? Cum ar trebui sa-i convinga sa interactioneze mai mult cu ele si poate chiar sa isi doreasca sa fie “prinsi”? Printr-o cercetare realizata special pentru Digital Markenting Forum 2016, va propunem o incursiune in lumea consumatorului modern, pentru a afla ce-l motiveaza sa intre si sa ramana in jocul propus de branduri.
Subiecte:
- Cat de mult evitam publicitatea si de ce?
- Ce face consumatorul in pauza publicitara, atunci cand tu crezi ca se uita la reclamele tale?
- Cum sa folosesti canalele alternative de comunicare online pentru a i te adresa unui consumator care fuge de branduri? Ce mesaje sa ii scoti in evidenta?
- Ce rol are smartphone-ul in comunicarea cu consumatorul modern?
THE POWER OF INFLUENCER MARKETING
Influencer marketing-ul este noul trend in comunicare, avand in vedere ca din ce in ce mai multi consumatori si clienti business se bazeaza mai mult pe word of mouth si ideile liderilor de opinie decat pe mesajele transmise de branduri in media si publicitate.
In aceasta sesiune:
- Vei invata cum sa identifici influencerii potriviti, cei care pot avea un impact relevant asupra perceptiei companiei tale, a produselor, a seriviciilor sau chiar asupra deciziei de cumparare
- Vei intelege care sunt principalele tipuri de influenceri (boggeri, social influencers, clienti, angajati etc.)
- Vei intelege cum sa masori rezultatele obtinute prin acest tip de marketing
PREZENTARI
Colaborarea cu celebritatile in campaniile social media: de la implicatii la rezultate.
Florin Grozea, Managing Partner, Hit Yourself Consulting & Cornel Ilie, Artist, compozitor
Video marketing prin celebritati: Cum a integrat Penny Market publicitatea traditionala cu promovarea digitala, folosing celebritati TV
Laurentiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star
Moderator: Cristian China-Birta, Blogger
THE BIG FOUR OF SOCIAL MEDIA: YOUTUBE, FACEBOOK, INSTAGRAM, LINKEDIN
Dintre toate retelele sociale existente, 4 platforme au inregistrat o crestere, in ultimul an, atat din perspectiva numarului de utilizatori, cat si din cea a promovarii brandurilor. Specialisti recunoscuti in marketing digital va vor dezvalui 12 tactici prin care puteti folosi retele sociale populare in promovarea brandurilor.
PREZENTARI
3 tactici eficiente in publicitatea pe YouTube
Elisabeta Moraru, Industry Manager, Google
3 idei de retinut cand lansezi o campanie pe LinkedIn
Marius Lazarescu, General Manager, Today’s
3 solutii noi pentru promovarea prin Facebook Ads
Alexandru Negrea, General Manager, Social Smarts
3 lucruri esentiale pentru brandurile active pe Instagram
Robert Katai, Visual Marketer & Founder, Instagramology
DIGITAL CLINIC – A CURE FOR YOUR DIGITAL PROBLEMS
Marketingul digital a dat batai de cap inca de la aparitia sa. La inceput, oamenii de marketing a trebuit sa il accepte, mai apoi sa il invete, iar acum sa tina pasul cu el. Domeniul a devenit astazi un teritoriu atat de complex, incat mici sau mari provocari pot aparea la tot pasul. Un grup de oameni cu experienta in marketing si comunicare digitala vin sa raspunda provocarilor pietei locale intr-o sesiune interactiva si intensa.
Moderator: Mugur Patrascu, Founder, Screen Native
In cea de-a doua zi, va avea loc un training de e-mail marketing, sustinut de Kath Pay, Digital Marketing Consultant & Trainer (UK), adresat celor care au deja experienta in e-mail marketing, cat si celor care vor sa isi optimizeze cunostintele in materie. Este gandit sa ofere informatii valoroase pentru oricine promoveaza servicii si produse prin e-mail si doreste sa aiba rezultate mai bune. E-mail marketing-ul este vital pentru domenii precum: e-commerce, retail traditional, banking, telecom, B2B, turism, pharma etc
Views: 0