Digital marketing forum 2015 si previziunile digitale pentru 2015

De mai bine de 8 ani, Digital Marketing Forum cauta sa aduca in prim plan cele mai noi tendinte in mediul online si mobile. Mai mult, conferinta isi doreste sa ofere idei aplicabile, solutii viabile si studii de caz de referinta, evitand lectiile de manual sau capitole scoase din carti. Comunitatea de marketing locala este foarte receptiva si destul de educata in digital si are deci nevoie de informatii concrete.

Pentru a se delimita de alte evenimente de profil, dar mai ales pentru a sublinia utilitatea pe care o aduce, Digital Marketing Forum nu invita pe scena guru si experti, ci practicieni cu experienta dovedita pe brandurile din Romania si specialisti de pe pe alte piete care pot aduce valoare adaugata. De aceea, anul acesta conferinta are sloganul #NoGuruConference.

Digital Marketing Forum 2015

Evensys pregateste un eveniment de doua zile ce include conferinte, seminarii specializate si un training de digital marketing cu un specialist britanic, Jeremy Spiller. Pe perioada forumului sunt asteptati peste 300 de oameni de marketing din toata tara.

Prima zi (26 februarie) include doua sesiuni de conferinte si trei sectiuni de seminarii: Digital Marketing Solutions, Online Creativity si Performance Marketing. Pentru fiecare sesiune, au fost alese subiecte de actualitate, tratate de oameni specializati, care vor oferi atat idei, cat si solutii.

In cea de-a doua zi (27 februarie), Jeremy Spiller face parte din grupulde traineri ai reputatei scoli de marketing digital eConsultancy, organizatie recunoscuta pentru training-urile avansate in-house sau open. Jeremy Spiller se afla pentru a doua oara in Romania, dupa ce in 2013 a sustinut un workshop in fata a 40 de specialisti din companii medii si mari active in Romania. Fiind foarte apreciat la acea data, Jeremy revine cu un training actualizat la noile concepte din comunicarea online.

Previziuni Digitale pentru 2015

In pregatirea evenimentului, Evensys a pregatit un e-book consistent despre tendintele acestui an in marketing digital si mobile, social media, performance marketing, blogging si online publishing. Peste 60 de oameni cu recunoastere in mediul online au dat previziunile personale pentru 2015, subliniind ce este esential de aplicat de catre oamenii de marketing. E-book-ul cuprinde concepte actuale care sunt deja aplicate pe scara larga pe piete evoluate, care sustin cresterea vanzarilor si imbunatatesc tintirea audientelor dorite.

E-book-ul “65 de previziuni care conteaza in digital marketing, in 2015” poate fi descarcat gratuit de aici.

10525830_831011470287828_6367859443964190824_n

Motive de a participa la DMF 2015

In 2005…

Un om de marketing trebuie sa isi actualizeze strategia de comunicare cu consumatorii

Un om de marketing trebuie sa invete sa foloseasca social media dincolo de Like & Share

Un om de marketing trebuie sa isi valideze rapid ideile si sa gaseasca noi tactici.

Un om de marketing trebuie sa aleaga cele mai potrivite solutii pentru brandul sau.

Un om de marketing trebuie sa caute inovatia la fel de mult ca atingerea obiectivelor.

Views: 0

Lasă un răspuns